Wie woont er in Fethiye en omgeving? Graag contact!
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Nederlanders in Turkije › Forums › Wonen in Turkije › Wie woont er in Fethiye en omgeving? Graag contact!
dank je wel Trudy, gaan we zeker doen….het “afscheid ” van de kinderen is nog het moeilijkst….maar het leuke is wel dat je naar hun bezoek uit kan kijken we hebben er onwijs zin in
wat leuk om te horen zeg.
Mijn vrouw en ik zijn ook al bezig met de verkoop van ons huis hie rin Amsterdam, dan gaan we ook richting ons huis in Fethiye. Spannend hoor….
Hoe hebben jullie inboedel naar Turkije gekregen ? Via….?
Waar moet je hier in NL eigenlijk allemaal regelen voor vertrek?
Zijn jullie met pensioen of loondienst, of ondernemer? wat doen jullie eigelijk allemaal voor werk?
groetselss…
Hoi!! Ik ben sonja en mijn man heet Kaya. Wij willen ook heel graag komen wonen in fethiye!. Mijn man heeft al eerder in turkije gewoond in antalya. Maar we wouden het nu in fethiye proberen. Mijn man spreekt Nederlands Turks Engels beetje Duits. Weet iemand van jullie waar die zou kunnen werken huis kunnen we wel vinden maar werk nog niet
Hi Laura wonen jullie nog steeds in Fethiye? Wij wonen daar ook hebben er ons bedrijf! Leuk om meer Nederlanders te kennen die daar wonen groetjes Wiebe&Yvonne
Wij zijn ook benieuwd naar meer Nederlanders in Fethiye groetjes Wiebe&Yvonne
Wij zijn heel benieuwd of er nog meer Nederlanders in Fethiye wonen! Gelukkig kunnen wij donderdag weer terug vliegen!
Wij hebben ons charter bedrijf in Fethiye leuk om nog eens wat andere Nederlanders te ontmoeten die daar ook wonen groetjes Wiebe&Yvonne
http://www.b-b-yachting.nl
Wij zijn 2 jaar terug geemigreerd naar Turkije . In eerste instantie leek ons een goed idee om dichtbij onze families te wonen in Gaziantep. Tot onze laatste vakantie in Alanya en Fethiye was alles nog oke.maar na vakantie besloten we om te vertrekken richting fethiye of alanya om daar permanent te gaan wonen. Over een week gaan we eerst 2weken naar alanya en daarna rijden we door naar fethiye met 3kids.eerst een klein onderzoek qua onderwijs ,omgeving,bevolking enz. Wij gaan ons bevestigen waar we ons Goed voelen. Ben benieuwd 🙂
Zijn er meer nederlanders gevestigd in fethiye?en waar in fethiye? Hoe bevalt het? Plus en minpunten daar ben ik erg nieuwsgierig naar
hoi,mijn naam is gulcan
ook ik ben van plan om in calis te komen wonen ,eerste instantie voor een paar maanden,maar met de tijd langer.
heb een huisje gevonden voor maart tot juni.
vind het natuurlijk wel een beetje eng 🤣.
daarom zou ik graag informatie en ervaringen willen delen met Nederlanders die daar al zijn
Hallo Yvonne en Wiebe. Als het goed is heb ik net via jullie site een bericht gestuurd. De Nederlandersinturkije site vind ik best onoverzichtelijk dus ik hoop dat mijn berichtje is ontvangen. Ik woon nog niet in Fethiye maar hoop wel heel binnenkort.
Hallo Gulcan,
Zou je eens contact met mij willen opnemen?
Via whatsapp., 0636017828
Grt Elma
Sinds twee weken woon ik ook in Fethiye met mijn gezin. Het lijkt mij leuk om andere Nederlanders te ontmoeten.
Wij willen ook met ons gezin in Fethiye gaan wonen. Gaan jullie kinderen naar een openbare school?
Hoi Dido, volgens mij reageren mensen hier niet meer. Je kunt het beter via Facebook proberen. Mijn kinderen gaan niet naar een openbare school, dus daar kan ik je niets over vertellen.
Hoi allen, geboren en getogen in Nederland en heb plannen om ook in fethiye te gaan wonen heel binnenkort. Graag wil ik Nederlanders ontmoeten in fethiye. Wie weet hopenlijk tot ziens