Wat is een leuke wijk om in te wonen in Antalya

Nederlanders in Turkije Forums Wonen in Turkije Wat is een leuke wijk om in te wonen in Antalya

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    kees
    Deelnemer

Hoi,

Ik ga samen met een vriendin over 2 weken verhuizen naar Antalya, maar ik vraag me af wat is nou een leuke wijk om in te wonen voor 2 jonge vrouwen en uiteraard niet te duur.

aleida
    Deelnemer

Ikzelf woon en werk in Konyaalti, woon in de wijk Pinarbasi, nabij het strand, grote supermarkt genaamd Migros in de buurt en ongeveer 7 minuten met de dolmus naar het centrum van Antalya, de verhuur van appartementen loopt in deze buurt vanaf 600 tl per mnd ongemeubeleerd.

kees
    Deelnemer

dank je!

fleurigbloempje
    Deelnemer

konyaalti..gursu

Sintine
    Deelnemer

Kees heb je intussen een woning gevonden in Antalya? Ik zag in een ander topic dat je ook naar werk zocht. Is dat gelukt?

Aleida staan er bij jou in de omgeving veel Sahibinden huizen te huur? Heb jij enig idee wat een ongemeubileerde woning (met 2 slaapkamers) per maand aan huur bedraagt? Ik zoek iets in de wijken Pinarbasi, Toros en Arapsuyu. Alvast bedankt.

aleida
    Deelnemer

Sintine, in de wijk Pinarbasi waar ik zelf woon zijn er genoeg huizen te huur zonder emlak, de huren beginnen vanaf 600 tl per mnd, ongemeubileerd, wellicht ook bij sahibinden moet je deposito betalen. Wat ik weet van een vriendin die in Arapsuyu woont begint de huur vanaf 500 tl.

Dirk
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Iemand interesse in gemeubelde en met volledige huisraad ingerichte appartementen in Antalya, Konyaalti (Sarisu)? Betreft nieuwbouw in nieuw ontwikkelingsgebied (tegenover grote zeehaven) met regelmatige dolmusverbindingen. 117 m², 3 slaapkamers. Instapklaar. In de onmiddellijke omgeving is een school in aanbouw. Vlakbij is nieuw beachpark in ontwikkeling.

Groetjes

aleida
    Deelnemer

Dirk, ff een vraagje, wat is de huur, hoeveel deposito betaal je en wat betaal je maandelijks aan aydat ??? Wellicht heb ik iemand die dit huis wil huren !!!!

kees
    Deelnemer

hoi sintine,

ik ben ondertussen anderhalve maand in antalya en het bevalt erg goed moet ik zeggen. Wel heel anders dan Bodrum, maar erg leuk hier. İk woon vlakbij het centrum en heb werk in het centrum dus ik zit goed!

maikel
    Deelnemer

Als u op zoek bent naar een moderne woning in Antalya kunt u maikel vragen hij woont en werkt in Antalya
    Hij zal u graag van dienst zijn hij heeft veel contacten in Antalya u kunt bij hem terecht voor al u vragen .zijn email is powr2002@hotmail.com

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.