Promotiewedstrijd Bodrum voor Chinese toeristen

0
648

Een Chinese website heeft een wedstrijd georganiseerd om Bodrum te promoten bij Chinese vakantiegangers.

De winnende 10 paren die hun filmpjes hebben ingestuurd, reizen opnieuw af naar Bodrum en de video’s met hun ervaringen zullen online worden gezet om Bodrum te promoten bij de Chinese toeristische markt.

2012 is het “Jaar van de Chinese Cultuur in Turkije”, terwijl 2013 het “Jaar van de Turkse cultuur in China” zal zijn. Het project stimuleert sociale, culturele en toeristische uitwisselingen en reclamecampagnes tussen de twee landen.

Elke aflevering van de wedstrijd die werd uitgezonden op de website, is door 1 miljoen mensen bekeken, waarna men kon stemmen op hun favoriete scènes. De 10 koppels die de meeste stemmen krijgen, winnen een vakantie of huwelijksreis naar Bodrum.

Cameramensen zullen de koppels naar Bodrum begeleiden om daar hun ervaringen te filmen. Deze opnames zullen dan weer worden uitgezonden op het internet, om het Chinese publiek kennis te laten maken met de historische, toeristische en natuurlijke schoonheid van Bodrum.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in
Captcha verification failed!
Captcha gebruikersscore mislukt. Gelieve ons te contacteren!