Doutzen Kroes wordt het gezicht voor het Shopping Fest in Ankara

16
915

Voor het gezicht van het Shopping Fest 2012 in Ankara is Nederlands topmodel Doutzen Kroes gekozen.

Doutzen zal op 17 mei naar Ankara vliegen om deel te nemen aan verschillende shoots en opnames. Ook zal de Hollandse het gezicht zijn tijdens de persconferentie van het Festival voor de internationale media.

“Ik ga voor de eerste keer naar Ankara toe maar heb er nu al erg veel zin in. Ik ben blij om mee te mogen werken aan dit project” Aldus Kroes.

Het Shopping Fest in Ankara wordt van 8 juni t/m 1 juli gehouden en staat in het teken van shoppen, cultuur, feesten en muziek.

Voor degene die dichter bij Istanbul wonen is er ook een Shopping Fest waarover we al eerder berichtten: Istanbul Shopping Fest 2012

16 REACTIES

  1. ik zei dus voor dat mijn reacties weg waren gehaald want zeliha praat ook turks: waarom zei dus zulke reacties neerzet..slaat nergens op maakt het uit, doutzen is mooi en NL en Tr samen is toch ook mooi

  2. Ik denk dat Doutzen een groot publiek kan bereiken door haar bekendheid over de hele wereld. Ook dat ze Victoria’s Secret model is. Geen slechte keus volgens mij 😛

  3. Ik ben nog nieuwsgieriger waarom dit bericht op 20 mei wordt gepost terwijl mej. Kroes al op 17 mei naar Turkije is gevlogen…

  4. Omdat het in Turkije wordt georganiseerd in Ankara en het is een shoppingfestival en geen bekende nederlanders festival is

  5. Doutzen vertegenwoordigd Nederland niet, ze staat daar als topmodel, een internationaal gezicht. Naar mijn mening had het ook een Turks gezicht moeten zijn, maar aub geen Azra.

  6. Turkije had zich eigen nog meer op de internationale kaart kunnen zetten door wel een turkse dame te kiezen.
    Er zijn voldoende modellen met turks bloed die minstens zo mooi, maar eerder mooier zijn dan Doutze.
    Als ik het me goed herinner zijn er in het verleden zowel in duitsland, belgie als nederland meiden van turkse oorsprong die het zeer goed gedaan hebben met miss-verkiezingen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in
Captcha verification failed!
Captcha gebruikersscore mislukt. Gelieve ons te contacteren!