Wie woont er in Fethiye en omgeving? Graag contact!
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Nederlanders in Turkije › Forums › Wonen in Turkije › Wie woont er in Fethiye en omgeving? Graag contact!
Mijn naam is Laura en mijn Turkse man en ik overwegen om in Fethiye te gaan wonen. Ik ken hier niemand en dat zou ik graag veranderen ;-). Tips over de taal leren zijn welkom.
Hallo Laura,
wat leuk dat jullie plannen hebben om hier in Fethiye te komen wonen.
Wij, Hendrick en Charlotte, wonen hier nu 4 jaar permanent met onze hond Bolluk,na eerst wat jaren hier als toerist te hebben rondgelopen.
Het bevalt ons prima.Op het profiel kun je wat meer over ons lezen.
Kun je iets meer vertellen over jullie zelf en wanneer willen jullie hier komen wonen?
Groetjes,
Charlotte
Hoi Charlotte,
Leuk om van je te horen! Ik denk dat er niet veel Nederlanders hier wonen. Wij zijn Nihat en Laura en zijn hier nu voor 3 maanden. We hebben een huis in Calis, dat ik vanuit NL ook verhuur. Mijn man komt hier vandaan, we hebben elkaar 8 jaar geleden ontmoet bij Lykia World in Ölüdeniz. (zaten we ineens in het programma van “All you need is love”). Het leven hier lonkt. Familie woont hier, de temperatuur en het lekkere gezonde eten. Om de stap helemaal te maken wil ik aanvoelen hoe het is om hier langer te zijn. Gedachten gaan alle kanten op, wel – niet – wel – niet. We zijn er nog maar net hoor, dus nog genoeg tijd “te ontdekken”. Jullie organiseren vakanties voor de persoonlijke ontwikkeling en je man schrijft boeken. Doen jullie daarnaast nog meer? Weet jij misschien waar ik taalles zou kunnen volgen?
Mijn man en ik zijn al volop bezig met de emigratie, wij zijn net een paar dagen terug uit Çalis om van alles te regelen.
Het huis wat we gaan huren komt op kort termijn vrij en dan komen we die kant op ( permenent)
Ik zou het ook leuk vinden om er ned contacten op te doen
Hallo
Mijn naam is Joke
ik wilde even reageren op je berichtje,ik woon nu bijna 9jaar in Fethiye,ik vind het leuk om meer nederlanders te ontmoeten die ook hier wonen.
volgens mij zijn het er niet echt veel.
Ik zou zeggen welkom in Fethiye,is een hele leuke plaats,ik hoop snel wat wat van je te horen.
Groetjes Joke
Hoi Joke,
Leuk om weer een berichtje van iemand uit Nederland te ontvangen. Het is hier heerlijk en mogelijkheden genoeg denk ik zo. Alhoewel nu we een paar dagen regen hebben gehad is het een beetje saai hier. Maar ik zal nog wel meer moeten onthaasten… haha. Ik stuur je een prive berichtje om gegevens uit te wisselen. Gr. Laura
nou onze emigratie staat voor de deur, 30 maart gaat onze inboedel de trailer in en de eerste week van april vertrekken wij naar onze woning in Çalis …nu heel druk bezig met inpakken
Zie je nou, Laura. Nu heb je missfener al als Nederlandse buurvrouw, die de stap heeft gezet. Nu kun je toch niet achterblijven????
Ik kan zeker niet achterblijven, ik stop m’n spullen ook in de trailer. Is er nog plek?
@laura
Ja hoor vast wel het is een trailer van 13 meter
hahahahahahaha, geen weg meer terug…………..
Idd geen weg meer terug…..en als je er eenmaal zit wil je dat ook niet eens meer terug
neem dat maar van mij aan
aan het aftellen voor de grote stap…..fethiye here we come
Spannend hoor!! Geniet nog ff van alles in Nederland, vrienden, familie, frikandel speciaal en een plak paasbrood….. en dan: heerlijk Turkije!!!! Jullie komen wel in de goede tijd. Het mooie weer is net begonnen.