Wie weet raad over vliegen in december naar Dallaman??

Nederlanders in Turkije Forums Liefde Wie weet raad over vliegen in december naar Dallaman??

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Dalyanlove
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb ook net als jullie mijn hart verloren aan Turkije en een turkse man.
    Na 15 onvergetelijke dagen met hem in Dalyan wil ik terug in begin december voor 13 dagen.
    Dit omdat ik dit jaar nog recht heb op 13 vakantiedagen en ik graag het leven in de winter wil leren kennen met de man die mijn wereld zo speciaal heeft gemaakt.

Nu zit ik me suf te zoeken naar een retour ticket. Ik heb geen hotel of appartement nodig maar alleen een goede betaalbare vlucht.
    Het viel mij op dat tussen november en oktober er geen rechtstreekse vluchten meer gaan naar Dallaman omdat dan het toeristenseizoen is afgelopen. Ik zal dan een tussenstop in Istanbul hebben. Sommige vluchten duurt een tussenstop 4 uur en de andere 24.
    Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer op google.
    Heeft iemand van jullie ervaringen of ideeen hoe ik het beste in december naar Dallaman kan vliegen en terug?
    Is het verstandig om nu al een ticket te boeken of kan ik beter via een lastminute?

Alvast bedankt voor het meedenkenworship

Layla
    Bijdrager

Kijk eens op http://www.cheaptickets.nl. Dan zie je de aanbiedingen van verschillende vliegmaatschappijen. Je moet inderdaad in Istanbul overstappen maar er zijn tickets voor 250-300 Euro. En dan hoef je maar 1 à 2 uur te wachten in Istanbul.

Dalyanlove
    Bijdrager

Dank je voor de tip.
    Ik ben nu met hem aan het kijken of het ook via Antalya kan gaan.
    Dat is goedkoper en een rechtstreekse vlucht.

antonieq
    Bijdrager

Ik weet niet hoever je van Duitsland of Belgie vandaan woont, maar het helpt als je een luchthaven daar als vertrek kunt benoemen bij je zoektocht bij o.a. Cheaptickets.

Izmir bijvoorbeeld heeft ook jarenlang vanaf nederland geen directe vlucht gehad, maar via Dortmund ben ik er regelmatig in November en December geweest.

Dalyanlove
    Bijdrager

Antonieq Ik zal eens informeren. Dank je voor het meedenken!!

ni_hao
    Bijdrager

Let bij een tussenstop in Istanbul wel op dat je aankomt en vertrekt vanaf dezelfde luchthaven. In Istanbul hebben ze er twee en soms moet je van het ene naar het andere vliegveld. Er is daar overigens wel transport, maar zoiets kost dus tijd.
    Kijk ook eens bij German Wings (Duitsland), of bij Jetair (België). Ik neem aan dat je al gekeken hebt bij pegasus en sunexpress. Overigens voor de laagste prijzen even je geschiedenis en cache legen in je browser als je voor sunexpress kiest. Daarnaast kun je bij sunexpress i.p.v. “.com” eens “.de” en “.com.tr.” invullen, want de prijzen willen onderling nog wel eens verschillen bij hen, wel steeds je cache e.d. legen voordat je er geen gaat.

antonieq
    Bijdrager

Cache legen is inderdaad belangrijk.
    Ik heb dat persoonlijk ondervonden dat ik meerdere keren op een bepaalde site keek om te kiezen welke dag ik zou vliegen,
    dus meerdere keren op die pagina gekeken en iedere keer werd t duurder.
    Uiteindelijk heb ik de ticket telefonisch voor 150euro minder kunnen kopen.

Dalyanlove
    Bijdrager

Volgens mijn vriend is het voor hem 3 uur rijden met zijn auto naar Antalya.
    Ik heb nu een rechtstreekse retourvlucht geboekt voor 130,- vanaf Amsterdam naar Antalya.
    Dit scheelt me een hoop reis en overstap tijd.
    Iedereen bedankt voor het antwoorden!

ni-hao bedankt voor de tip daar ga ik de volgende keer rekening mee houden;-)

10 december vertrek ik en jeetje wat kruipt de tijd ontzettend traag voorbij yeeeh

snoek027
    Bijdrager

De makkelijkste en goedkoopste manier om naar Dalaman te vliegen is met Pegasus (www.flypgs.com). Je kan vanuit Amsterdam, Brussel en Dusseldorf vliegen. Ze hebben prima vliegtijden en je hebt dan 1 korte overstap op Istanbul. Ik zag dat je nu al een vlucht had geregeld maar misschien dan voor volgende keer? Veel plezier in Dalyan!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.