Werken in Bodrum.

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Werken in Bodrum.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sabrinak
    Bijdrager

Hallo
    Ik ben sabrina en heb een vriend in Turkije. Momenteel woon ik in Nederland maar heb eerder al 15 maanden in Turkije bodrum gewoond. Aankomend zomer seizoen ga ik terug naar Turkije maar nu permanent.

Ik heb vorig seizoen gewerkt in bodrum en ga aankomend seizoen weer in bodrum werken.
    Mijn baas Is op zoek naar meer meiden die graag een zomer seizoen hard willen werken in bodrum.het gaat om een café/bistro in het centrum van bodrum stad.
    Woon jij in bodrum of omgeving en wil je graag werken laat het even weten en misschien kan ik je helpen.

ni_hao
    Bijdrager

Welkom Sabrinak en veel plezier hier op dit forum. Leuk dat je een dergelijke onderneming hebt in Bodrum, maar wel een hele uitdaging (ivm concurrentie), maar met de juiste strategie kun je een heel eind komen. Alle succes gewenst.

Sabrinak
    Bijdrager

Hallo ni_Hao
    Ik denk dat je me verkeerd heb begrepen.
    Ik heb zelf geen onderneming ik ben alleen maar een werknemer. Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik weet dat het best lastig kan zijn om een baan te vinden als buitenlander zijnde. Daarom dit bericht.
    Als er meiden zijn die een vriend in bodrum of omgeving hebben en graag willen wonen en werken in bodrum dan kunnen ze meer info bij mij vragen voor werken. Voor mijzelf heeft dit geen toegevoegde waarde. Ik probeer mijn mede mens te helpen en meer niet.

ni_hao
    Bijdrager

Ah ok.

Zijn de sociale aspecten (verzekering, pensioenafdracht e.d.) ook goed geregeld, m.a.w. Is het wel een legale baan (ook al is deze voor enkele maanden) of is het zwart. Ain het laatste geval zou ik potentiële gegadigden toch willen waarschuwen.

laussiej
    Bijdrager

hallo sabrinak

ik ben opzoek naar werk in bodrum en heb daar ook een vriend zitten
    misschien kun jij mij hierbij helpen

RosanneS
    Bijdrager

Hi Sabrinak

Je bericht is al weer van een tijd geleden, maar ik ben opzoek naar een baantje voor in zomer 2015
    Ik heb ook een vriend in Turkije. Ik hoop dat je dit leest en mij misschien kan helpen.

Groetjes,
    Rosanne

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.