wat is er met forum aan de hand….waar is de marked all read knop

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat wat is er met forum aan de hand….waar is de marked all read knop

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ni_hao
    Deelnemer

Eerder op de dag kon ik een nieuw bericht niet lezen: URL NOT FOUND zag ik.
    Gelukkig was het er maar 1 en kon ik door direct naar het betr. forum te gaan het bericht alsnog lezen.
    Zojuist zag ik dat er 13 (!) nieuwe berichten waren. Het bleken allemaal DEZELFDE berichten te zijn (zie foto onder).

Trouwens waar is de knop “Markeer alle berichten als gelezen”. Kan deze worden toegevoegd en wel onder alle subforums en onder nieuwe berichten? Murat kun jij dit regelen?

Nog wat: kan ook de knop “Voorbeeld” toegevoegd kunnen worden zodat je een bericht eerst als voorbeeld kunt zien voordat je het definitief plaatst? Dan hoef je dat niet (steeds) via bewerken wijzigingen aan te brengen.

{ Onderstaande foto: 8 van de 13 dezelfde nieuwe berichten: }

http://trdushi.homelinux.com/NIT/images/screenshot_NIT0001.jpg

Er heeft iemand hetzelfde bericht in diverse subforums geplaatst. Echt onzin zoiets !!!

ni_hao
    Deelnemer

Ik heb begrepen dat die onver… die tig berichten aan heeft gemaakt om sec “reclame” voor zijn fimpje te maken een ban te pakken heeft. Goede zaak, zijn we van hem/haar (voorlopig) verlost.

De markeer-alle-berichten-als-gelezen knop is er alleen op de hoofdpagina en dan alleen wanneer er ongelezen berichten zijn. Dat is tenminste al iets.

Bedankt Murat

Muratje
    Sleutelbeheerder

No problem 🙂

Voorbeeld knop gaat later komen in een nieuwe versie van het forum.

ni_hao
    Deelnemer

ni_hao schreef:

Trouwens waar is de knop “Markeer alle berichten als gelezen”. Kan deze worden toegevoegd en wel onder alle subforums en onder nieuwe berichten? Murat kun jij dit regelen?

3 Maanden verder en nog geen Marked all read button. Wellicht dat Murat dit over het hoofd heeft gezien, hetgeen ook verklaart dat hij hierop nog niet heeft gereageerd 😉

Muratje
    Sleutelbeheerder

Ik heb het erover gehad met je op MSN, nadat je dit hier had gepost, remember? 🙂 Hier nu dus even een slotje op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘wat is er met forum aan de hand….waar is de marked all read knop’ is gesloten voor nieuwe reacties.