Waar wonen jullie in Turkije?

Nederlanders in Turkije Forums Wonen in Turkije Waar wonen jullie in Turkije?

12 berichten aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
  • Auteur
    inci
    Bijdrager

Wij wonen met onze 2 kinderen in Hurma wijk 0,5 km afstand op Konyaalti Plajlari in Antalya… Koffie staat klaar!http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/forum-smileys/lol.gifhttp://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/forum-smileys/lol.gif

ZeyJur
    Bijdrager

Goededag allemaal,

Ook wij wonen en werken nu in Antalya. / Konyaalti, na eerst 2 1/2 jaar in Bodrum te hebben gewoond.
    Willen wel graag in contact komen met ex Nederlanders die hier ook in de buurt wonen.

Wij hebben Nederlandse koffie en wiskey saus tongue

Jurian en Zeynep

patries
    Bijdrager

ZeyJur schreef:

Goededag allemaal,

Ook wij wonen en werken nu in Antalya. / Konyaalti, na eerst 2 1/2 jaar in Bodrum te hebben gewoond.
    Willen wel graag in contact komen met ex Nederlanders die hier ook in de buurt wonen.

Wij hebben Nederlandse koffie en wiskey saus http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/forum-smileys/tongue.gif

Jurian en Zeynep

Hallo Jurian en Zeynep,

Ik ben Patricia en getrouwd met een Turkse man en samen hebben we 2 jongens Deniz van 3,5 en Koray is net 1 jaar geworden. In januari gaan wij verhuizen naar Turkije en zullen eerst naar Antalya komen omdat ik het liefst in zou willen wonen. Ook mn schoonfam. woont in Antalya en we zullen eerst naar hun toe gaan. Mijn man heeft al werk aangeboden gekregen in Bodrum en Marmaris maar ik wil graag dat hij het eerst probeerd in Antalya!
    Graag zou ik een keer in contact willen komen met jullie.
    En hoe bevalt het jullie in Antalya????
    Groetjes Patricia

yenigunes
    Bijdrager

Nu na 3jaar heen en weer reizen ben ik nu ook getrouwd en wonen in Corum,Daar is niet verder over gesproken hij heeft zijn werk en familie hier,waarschijnlijk is De zee kust alleen ook meer iets voor mij.Er is hier nog niet zoveel,geen school om Turks te leren bijvoorbeeld en ook erg weinig buitenlanders.Gelukkig wel een zwembad daar heb ik dus ook gelijk maar een abonnee voor genomen om me toch te kunnen vermaken.Aangezien ik helaas nog niet kan werken omdat ik de taal slecht spreek.Het leven hier is dus nog wel erg moeilijk voor mij als er iemand is die ook Nederlands spreekt,en ook nog eens in corum woont.Zou ik dat niet vervelend vinden gezellig de stad eens in of mij wat kunnen helpen met de taal?Groetjess

Paula
    Bijdrager

Mijn man en ik verhuizen binnenkort semi-permanent naar Kusadasi waar we een huis hebben gekocht. We hebben er erg veel zin in.

RickenZeynep
    Bijdrager

patries schreef:

ZeyJur schreef:

Goededag allemaal,

Wij hebben Nederlandse koffie en wiskey saus http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/forum-smileys/tongue.gif

Jurian en Zeynep

Hallo Jurian en Zeynep,

Ik ben Patricia en getrouwd met een Turkse man en samen hebben we 2 jongens Deniz van 3,5 en Koray is net 1 jaar geworden. In januari gaan wij verhuizen naar Turkije en zullen eerst naar Antalya komen omdat ik het liefst in zou willen wonen. Ook mn schoonfam. woont in Antalya en we zullen eerst naar hun toe gaan. Mijn man heeft al werk aangeboden gekregen in Bodrum en Marmaris maar ik wil graag dat hij het eerst probeerd in Antalya!
    Graag zou ik een keer in contact willen komen met jullie.
    En hoe bevalt het jullie in Antalya????
    Groetjes Patricia

nlturk

Hallo allemaal !

Ok wij (4 personen, 2 kinderen en 2 volwassenen) gaan binnenkort emigreren naar Antalya Konyaalti.
    wij zijn nog op zoek naar een huurwoning in de wijken Hurma of Liman Mahallesi.
    Leuk om te zien dat er nog meer mensen uit Nederland in de omgeving aanwezig zijn.
    Hartstikke gezellig.
    Jurian en Zeynep we houden ons aanbevolen voor die Nederlandse koffie lolflag
    Hoe is het leven daar, ik zou graag alleen de nadelen willen weten, voordelen zijn er genoeg dus die kunnen we weglaten.
    Ik hoop enige informatie te krijgen van jullie.
    Ook zou ik graag willen weten hoe het lager en middelbaar onderwijs is en of de kinderen moeilijk hebben kunnen wennen ?

Groetjes en tot gauw !

Rick en Zeynep

tony
    Bijdrager

ik woon nu 1 jaar ongeveer in MENEMEN/IZMIR/ sinds ik met pensioen bent klein plaatsje niet te toeristisch en makkelijk vanuit hier naar de bekende plaatsen in IZMIR te gaan ik ben een tevreden persoon

Sanu
    Bijdrager

ZeyJur schreef:

Goededag allemaal,

Jurian en Zeynep

Hoı Jurian en Zeynep,

Wij wonen ook in Bodrum maar ik hoor geweldige verhalen over Antalya. We huren hier momenteel maar willen op een gegeven moment wel gaan kopen. Ik weet alleen niet zeker of ik dat in Bodrum wil doen. Hoe ervaren jullie de verhuizing naar Antalya? Ik ben zelf arts, nog wachtende op de diploma herkenning maar heb al her en der banen aangeboden gekregen als het zover is. Mijn man zit in de jachten-business, onderhoud en technische service vooral. Ik ga ervanuit dat in onze gebieden genoeg werk te vinden is in Antalya! Wat doen jullie daar?

Eyup
    Bijdrager

Woon in Kayseri en Mersin. heetheet

Meyrasuu
    Bijdrager

Ik woon in Adana cheer

henry69
    Bijdrager

Ik woon in Mersin Ayas en woon in Ankara met mijn vriendin

Pilouke
    Bijdrager

Wij hebben sinds 2007 een huis in Kusadasi. Op slag verliefd op deze stad en dat is nog steeds het geval. Tot nu toe alleen voor vakanties, maar indien wij met pensioen zijn …….. wie weet?

12 berichten aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.