vragen over all-inclusive verzekerd zijn op vakantie in Turkije,

Nederlanders in Turkije Forums Vakantie!!! vragen over all-inclusive verzekerd zijn op vakantie in Turkije,

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    jlamas
    Bijdrager

Beste Nederlanders in Turkije,

Ik ben van plan om aanstaande zomervakantie naar Turkije op vakantie te gaan.
    Vrienden raden aan om All-inclusive te gaan, want dit schijnt best te betalen te zijn en het is geweldig.

Nou weten zij alleen geen raad als het gaat verzekerd zijn op vakantie in zekere mate.
    In het volgende artikel: http://www.reisverzekering.nl/inclusive-en-verzekerd-op-vakantie/ las ik namelijk het volgende.

“Mocht je nu gaan duiken, gaan golfen of andere bijzondere sporten gaan beoefenen tijdens je all-inclusive vakantie, dan kun je je hiervoor aanvullend verzekeren.”

Ik ben namelijk ook van plan actief bezig te zijn op vakantie en er zoveel mogelijk uit te halen als mogelijk.
    Daarom vroeg ik mij af of mensen ervaring hebben met all-inclusive vakanties en verzekeren.

In hoeverre heb je bijvoorbeeld dingen meegemaakt die gedekt of niet gedekt werden.
    Alvast bedankt!

Groetjes,

J. Lamas

zad75455
    Bijdrager

Voor ons is een normale reisverzekering in combinatie met je ziektekostenverzekering altijd ruim voldoende gebleken.
    Wij zijn midden 60, reizen veel en ver, daarnaast verblijven wij zeker 3 maanden per jaar in Turkije. In de afgelopen jaren wel het een en ander meegemaakt hetgeen altijd goed gedekt bleek. (beroofd in India, galstenen in Turkije, scooterongeluk enz.)

Sluit de verzekering direct bij de verzekeraar af en niet bij het reisbureau, bank of iets dergelijks. dat scheelt al gauw de helft en is vaak veel beter gedekt.

Goede reis

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.