Vragen over aangifte huwelijk doen in Nederland (met turkse partner)

Nederlanders in Turkije Forums Liefde Vragen over aangifte huwelijk doen in Nederland (met turkse partner)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Caresh
    Bijdrager

Ik ben in Mei getrouwd in Nederland met mijn partner in Turkije (hij woont daar nog steeds).

Ik moet alleen aangifte doen van het huwelijk, alleen ik kom er echt niet uit. Het IND verwijst mij naar het consulaat in Den Haag -> Den Haag verwijst mij naar Rotterdam en als ik probeer te bellen krijg ik helaas niemand aan de lijn of een keuzemenu waar ik in een eindeloze loop zit.

Wie weet welke documenten je nodig hebt om aangifte te doen van een huwelijk met een turkse partner? en bij welk consulaat je dit moet doen?

Ik woon zelf nogal wat verder weg, dus even langs gaan is voor mij geen optie (ruim 4 uur reizen). Vandaar dat ik graag van te voren zou willen weten wat nodig is, zodat ik niet weer terug hoef als ik b.v. een document mis.

Alvast bedankt!

Martin
    Bijdrager

Beste Caresh,

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Je kunt de noodzakelijke stukken voor inschrijving van jullie huwelijk zowel persoonlijk als per post aan het Turkse consulaat aanbieden, waaronder jullie woonadres ressorteert. Over de instructies en noodzakelijke documenten kan je Turkse partner hier lezen.

Succes ermee, Martin

Caresh
    Bijdrager

Beste Martin,

Heel erg bedankt voor je reactie. Inmiddels is het opgelost! 🙂

Nogmaals bedankt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.