verliefd geworden in marmaris

Nederlanders in Turkije Forums Liefde verliefd geworden in marmaris

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Monique
    Bijdrager

ik ben al een jaar aan het appen met een jongen uit marmaris, ik heb hem leren kennen via een vriend uit marmaris ik kom daar al 5 jaar en ben helemaal weg van dat plaatsje inmiddels veel leuke mensen leren kennen, tot ik het nummer van een hele leuke jongen kreeg we raakte aan de praat via de app hij kon helaas niet zo goed Engels waardoor we eigenlijk alleen gesprekken konden voeren via chat en foto’s sturen bijna iedere dag hadde we wel contact, ik begon gevoelens voor hem te krijgen en zo leek het ook andersom, ik besloot dit jaar Juli weer naar marmaris te gaan om hem in het echt te ontmoeten zo gezegd zo gedaan ik en een goede vriendin zijn voor 15 dagen naar marmaris gegaan, en de vonken sprongen er vanaf ik ben tot over mijn oren verliefd en heb het idee dat het wederzijds is, ben nu 1 maand terug en we beginnen steeds meer onenigheid te krijgen, nu vraagt hij steeds om geld omdat het seizoen nu zo slecht is, ik heb gezegt dat ik dat niet doe omdat ik het zelf hard zat nodig heb, nu zegt hij steeds dat ik hem niet waard ben en dat de vriendinnetjes van zijn vrienden dit wel doen, ik vind hem echt heel erg leuk maar krijgen telkens weer ruzie hier over, hij heeft het al een paar keer uit gemaakt maar komt toch steeds weer terug en zegt hij dat het niet belangrijk is maar na een paar dagen begint hij hier dan toch weer over

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.