maandag 26 oktober 2020

Turkse Soaps

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    antonieq
    Bijdrager

KOEKEPEERTJE schreef:

Ik ben gisterenavond online begonnen aan Yaprak dökümü. De eerste deel was zo goed dat ik meteen 8 delen heb gekeken. Sliep gewon om 6 uur in de vroege morgen… Nu nog iets van 170 delen zien lol

Jij kunt voorlopig nog vooruit dus mrgreen

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

Ja idd. Leuke bezigheid als je niets te doen hebt. Op tv vind ik ze met de reclame toch te lang duren…

antonieq
    Bijdrager

KOEKEPEERTJE schreef:

Ja idd. Leuke bezigheid als je niets te doen hebt. Op tv vind ik ze met de reclame toch te lang duren…

ik en mijn vrouw kijken alle series via externe HDD.
    Ben je idd. van die irritante reclame af.
    Doen we al jaren , werkt perfect.

Trudy
    Bijdrager

@zwaluw: misschien weet je het inmiddels al maar je kunt alle afleveringen van Muhtesem yuzyil kijken via youtube en de site van showtv (http://www.showtvnet.com/dizi)

Bij de site van showtv klik je vervolgens op het icoontje van muhtesem yuzyil en dan op ‘arsiv bölümleri’ (=delen uit het archief), met daarnaast een driehoekje naar beneden: daar op klikken en dan krijg je alle afleveringen
    vervolgens op de aflevering klikken die je wilt zien. dan krijg je tekst (samenvatting van de aflevering) met een rode balkje met daarop: izleyin (=kijken)

daarop klikken en: genieten maar!!!!!!!!

cyln06
    Bijdrager

Kijk nu ook vooral naar Suskunlar cheer
    Het gaat over 4 jongens die ‘per ongeluk’ de jeugdgevangenis in moesten. Door alles wat ze daar hebben meegemaakt (mishandeling, verkrachting) staan ze na 20 jaar heel anders in het leven en willen nu wraak nemen. echt een top serie!
    op http://www.ddizi.com kan je alle afleveringen nog terug kijken. er zijn nog maar 5 afleveringen op tv uitgezonden dus je kunt het nog inhalen :)))

En Kuzey Güney!!

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.