vrijdag 30 oktober 2020

Turkse Soaps

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    zwaluw
    Bijdrager

Wie wil er voor mij de leukste en belangrijkste soaps op een rijtje zetten met de tijden erbij?

Ik zit op dit moment voor langere tijd in Turkije en wil wel eens een echte turkse soap zien. Van een tvgids hebben ze hier nog nooit gehoord. dus…..

bij voorbaat. tesekkür ederim!!!!

Freija
    Sleutelbeheerder

Hoi hoi, ze kennen wel zeker zoiets als een tvgids hoor. Alleen is deze wel digitaal. Google maar eens op tv rehberi. Dan vind je wel wat. Weet je al welke soaps jewil gaan volgen. Er zijn er zoveel namelijk. 🙂

Muratje
    Sleutelbeheerder

Hier nog een overzicht van Turkse series, kun je veel nieuwe dingen vinden 🙂
    http://www.diziler.com/yayindaki-diziler

zwaluw
    Bijdrager

bedankt voor jullie reacties. Een digitale rehber? Ik ga 'm meteen opzoeken. Murat bedankt voor je link. Ga gelijk kijken.

Tja, wat voor soaps weet ik niet. Wat raden jullie aan? ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Ik vind in nederland gtst niks aan. Maar 'íedereen houdt van Jack'vind ik heel leuk.

Nou eits dergelijks is misschien ook in turkije te vinden. Maar ik ga eens zoeken naar jullie tips. thanks a lot!tooth

Muratje
    Sleutelbeheerder

Ik heb 2 aflevering gezien van iedereen is gek op jack, maar daar vind ik echt totaal niks aan. Het ligt er inderdaad aan waar je van houdt. Zelf kijk ik eigenlijk geen enkele Nederlandse serie. Turkse series volg ik ook niet veel. Ik kijk dan alleen Muhtesem Yuzyil en misschien straks ook iets van Ezel of Oyle Bir Gecer Zaman Ki 🙂

Ik volg denk ik meer Amerikaanse series, maar ja daar gaat dit onderwerp niet over 😀 Succes met het vinden van jou series!

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

‘Oyle bir gecer zamanki’ is echt een mooie serie. Ik heb tot nu toe ook never nooit een serie gekeken maar voor deze serie heb ik speciaal een schotel aangeschaft. Ik heb op http://hddiziizle.net/katagoriler/diziler.html
    vanaf de eerste serie ingehaald en ben er nu helemaal bij. Echt een aanrader! Ook de site die ik heb gegeven!

Adini Feriha Koydum is voor de jongere persoon ook een heerlijk serie.

Klaske
    Bijdrager

Gisteravond weer naar Fatmagül gekeken. Ik kan het maar half volgen (vanwege mijn beperkte Turks) maar ik geniet enorm van de actrice die Fatmagül speelt. Ik ken weinig acteurs/actrices die zó natuurlijk emoties acteren. Met haar begin ik automatisch mee te glimlachen smile en heb ik moeite mijn tranen in te houden als ze verdriet heeft cry.
    Eerder vond ik Hanımın Çiftliği ook leuk om naar te kijken maar dat begint me inmiddels behoorlijk te vervelen. En Öyle bir gecer zaman ki vind ook ik een topper.

Gulsah
    Bijdrager

Ik ervaar het leven in Turkije soms wel als één grote soapcool
    En vooral in het tourisme

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

Met ook van die irri tussenreclames? hehehehe…

zwaluw
    Bijdrager

inmiddels helemaal in de ban van de turkse sultan. mütesem 100 yillar. Wat jammer dat ik de eerste delen gemist heb:( Ik hoop dat deze serie per dvd te koop is ergens. zonnen

antonieq
    Bijdrager

zwaluw schreef:

Wie wil er voor mij de leukste en belangrijkste soaps op een rijtje zetten met de tijden erbij?

Ik zit op dit moment voor langere tijd in Turkije en wil wel eens een echte turkse soap zien. Van een tvgids hebben ze hier nog nooit gehoord. dus…..

bij voorbaat. tesekkür ederim!!!!

Bijna alle grote turkse kranten hebben in de zaterdag of zondag editie een extra bijlage waar een t.v gids voro een week in zit.

antonieq
    Bijdrager

kOEKEPEERTJE schreef:

Met ook van die irri tussenreclames? hehehehe…

Als ik in Turkije ben zie ik sommige vrouwelijke leden van mijn schoonfamilie wel eens soaps volgen en merk dan dat de populairen daarvan wel drie uur kunnen duren waarvan zeker anderhalf uur reclame.
    Ben je een hele avond onder de pannen met 1 aflevering mrgreen

Klaske
    Bijdrager

En ze herhalen de aflevering van de week ervoor ook (een lange samenvatting) en dat vind ik persoonlijk wel handig want ik zit nooit aan de buis gekluisterd en mis dus heel wat (ook al omdat mn Turks niet geweldig is).
    Wel opvallend aan de Turkse soaps is dat de mannelijke hoofdrolspelers allemaal lieve, integere, gevoelige, geduldige enz. mannen zijn maar dat zo’n serie een hoog gehalte aan valse vrouwen heeft door wie die geweldige mannen zich nog laten verleiden ook…

Gulsah
    Bijdrager

Dan kun je wel raden door welk geslacht de soaps gemaakt wordt lolflag

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

Ik ben gisterenavond online begonnen aan Yaprak dökümü. De eerste deel was zo goed dat ik meteen 8 delen heb gekeken. Sliep gewon om 6 uur in de vroege morgen… Nu nog iets van 170 delen zien lol

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.