Tante in Turkije

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Tante in Turkije

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Erna
    Deelnemer

Deze week zijn de afleveringen van Tante in Turkije gestart op Net 2. Ik heb inmiddels de eerste aflevering via uitzending gemist gezien en ik vond het erg leuk om naar te kijken, de beide presentatoren zijn erg open en direct en hebben leuke gesprekken. Nu komt bij aflevering 2 mijn vriendin Trudy en haar man Ufuk in beeld waar ze zijnm gefilmd op hun strand(werk) in Ortakent. Zeer leuk allemaal. Graag jullie
    reacties of jullie dit programma over Turkije net zo positief ervaren als ik. Groeten uit Bitez. Erna

ni_hao
    Deelnemer

Er is al een draadje over dit odw d8 ik.
    Ik heb de 1e aflevering gezien en viel me erg tegen. Allemaal hetzelfde zo’n beetje. Gaat hoofdzakelijk over de Turkse mensen die in NL wonen en op vakantie/familiebezoek in TR gaan. Ik weet niet wat de volgende afleveringen brengen en wat uiteindelijk het (hoofd)doel v.d. serie is. Hoe het ook zij, de 1e uitzending viel mij dus tegen, maar wellicht was/is mijn verwachting wel verkeerd.

Trudy
    Deelnemer

Murat had ’tante in Turkije’ als onderwerp al op het forum geplaatst bij: Muziek, film, radio&televisie.

@ni_hao
    : je hebt meteen het hoofddoel van de serie te pakken, het gaat nl. over Turkse Nederlanders, dan wel Nederlandse Turken die in Nederland wonen en in Turkije op vakantie gaan of die weer in Turkije zijn gaan wonen. Maar daar komen vaak mooie verhalen uit voort.

Muratje
    Sleutelbeheerder
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Tante in Turkije’ is gesloten voor nieuwe reacties.