Tandheelkunde Turkije/Kusadasi

Nederlanders in Turkije Forums Zorgtoerisme Tandheelkunde Turkije/Kusadasi

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    carolvanlingen4
    Bijdrager

Gedurende lange tijd was ik aan het twijfelen wel of niet mijn tanden te laten behandelen in Turkije.Aangezien ik vaak in Kusadasi kom heb ik menig informatie opgezocht zowel op internet als persoonlijk in Kusadasi.Na vele gesprekken met mensen die daar wonen,een 2e huis hebben of vaak als toerist in Kusadasi zijn (overigens mensen van diverse nationaliteiten)had ik een aantal adressen.Uiteindelijk ben ik ze allemaal af gegaan en terecht gekomen bij Form Dental Clinic,zij hebben mij niet alleen het gevoel gegeven dat ze te vertrouwen waren/zijn (iets waar je maar naar moet “gokken” in Turkije) maar hun expertise en kunde was van die aard dat zij mij meteen konden helpen met een heel vervelende acute onsteking die ik op dat moment aan mijn kaak had…..Ik weet helemaal niet of ik überhaupt “reclame” mag maken voor hun op deze manier,maar ik wilde dit posten op het forum aangezien er veel niet te vertrouwen adressen tussen zitten en ik nu uit eigen ervaring kan vertellen dat deze kliniek,betrouwbaar,accuraat en up to date is!Heb je nog meer vragen dan kan je mij die altijd stellen!

kreeft45
    Bijdrager

Hoi ,

Ik wil ook graag mijn tanden in Turkije laten doen , er zijn heel veel aanbieders .
    Het gaat om zes kronen , wat heb jij laten doen ?

Groetjes Jacqueline ,

carolvanlingen4
    Bijdrager

Hai Jacqueline, ik heb hier een implantaat en kroon laten zetten, wortelkanaal behandeling gehad en diverse check ups. Laat je niet gek maken door de velle aanbieders de een nog mooier dan de ander, vooral hun websites….Maar vaak is de realiteit anders en ik kan echt, oprecht, zeggen dat deze kliniek te vertrouwen is en ook goed werk afleverd!
    Groetjes Carol. PS:Mocht je overwegen om naar Kusadasi te komen laat het mij weten, ik ben altijd bereid je te helpen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.