Sportschool gezocht in Alanya

Nederlanders in Turkije Forums Sport Sportschool gezocht in Alanya

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    kgroen
    Bijdrager

weet er iemand een goeie sportschool in alanya (mahmutlar) ? waar ze groeps lessen geven en ook een beetje engels spreken is ook wel fijn 😛

Angela
    Bijdrager

Tom’s Gym

Tom’s Gym is in 1998 als eerste sport- en gezondheidsclub in Alanya geopend.
    Uitstekende training faciliteiten in een aangename, schone omgeving.

Alle ruimtes zijn van airconditioning voorzien.
    De prijzen zijn redelijk en er zijn verschillende opties: van enkele trainingen tot pakketten van 5, 10 of 15 sessies.
    Tom’s Gym biedt tevens andere activiteiten als aerobics, spinning, vechtsporten, kinderballet en gymnastiek.
    Tevens massage, sauna en zonnehemels.

Openingstijden:

Maandag – vrijdag: 08.00 – 23.00
    Zaterdag: 09.00 – 21.00
    Zondag: 10.00 – 17.00
    Adres:
    Saray Mahallesi, Atatürk Caddesi, Kasapoglu St. No. 4/A,
    07400, Alanya, Turkije
    Telefoon: (0090) 242 519 20 37

Dit heb ik gegoogleld. Maar of het nog actueel is , weet ik niet maar zou het zelfs ook graag willen weten.

kgroen
    Bijdrager

bedankt . het zit alleen een beetje te ver weg van mahmutlar 😛 maar als ik er ben ga ik nog wel even zoeken daar 😛

Angela
    Bijdrager

Oh als je dit wilt doen, graag. Wij gaan over anderhalf jaar richting Gazipasa verhuizen . Dus dan zoek ik ook een goede sportschool. Dus als je iets weet en ook evtl. prijzen, graag even mij doormailen.yeeeh

kgroen
    Bijdrager

is goed zal ik doen 😛

kgroen
    Bijdrager

een laat berichtje , maar in mahmutlar hoe je niet naar een sportschool , ze zijn nou niet bepaald fijn :P ik heb er wel 1 in alanya centrum gezien maar dat is misschien weer te ver vanaf gazipasa :P

Angela
    Bijdrager

Dat maakt niet uit. Ben wel benieuwd . Misschien hebben ze een internet site ???
    Alvast bedanktlaugh

kgroen
    Bijdrager

ik heb al gegoogled maar ik kan jammer genoeg geen site vinden. is nog best latsig om een goeie sportschool te vinden , hun maatstaven liggen toch een stuk lager :P heb er zelfs over nagedacht om zelf een sportschool te openen maar dat doe je ook niet zomaar :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.