zaterdag 23 januari 2021

SIDE

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Gulsah
    Bijdrager

Voor mij al jaren geen hotel meer ( lijkt me overigens wel weer heerlijk), maar weet ik van mijn vrienden wel zo ongeveer wat goed en leuk is.

Side Star Park hotel
    Side Star Beach hotel
    Hemera
    Asteria
    Sueno beach
    Elis hotel
    Can Garden
    Nova Beach

Muratje
    Sleutelbeheerder

Nova Beach is leuk (alleen niet echt heel luxe) :cheer:

Gulsah
    Bijdrager

Geen idee Murat hoor er goede berichten over iig.

Een vriendin van mij gaat regelmatig naar Lotus, wat van een echtpaar is en die zelf in de keuken staan. Enkel voor het eten komt ze al in dat hotel!

O, ja Kentia en Raga app zijn ook favorieten.
    Raga ziet er eerlijk gezegd niet heel denderend uit, heel oud en weinig onderhoud aan gepleegd, maar
    zijn de eigenaars heel erg aardig.

ans 62
    Bijdrager

Ik ben 2 keer in Sueno Beach geweest.
    Dat is echt een droomhotel.
    Het is er super luxe.

Suusjeoss
    Bijdrager

Villa aquarius in Side is een erg leuk appartement!Klein schalig,grote nette kamers en 15 meter van het strand!

Ook het eten daar is een echtte aanrader,ontzettend goede kok daar.komen ook veel turken van buitenaf daar eten!

annika1987
    Bijdrager

Ik ben zelf afgelopen zaterdag teruggekomen uit Side, hotel Alba Royal. Mijn ouders waren hier voor de 4de x.

Fantastisch hotel!
    Groot zwembad, aan het strand, vriendelijk personeel (ieder jaar kom je dezelfde mensen tegen), ze onthouden wie je bent en wat je drinkt, eten is heerlijk gevarieerd en uitgebreid, geen gedoe met ligbedden bij het zwembad (het zijn er genoeg), hotel is voor 14 jaar en ouder. 2 zusterhotels (Alba Queen en Alba Resort) waar kinderen wel welkom zijn, 8km van Side, winkels/bank in de omgeving. Mooie, schone, ruime kamers. Iedere dag schone handdoeken (indien gewenst), badhanddoekenservice, binnenzwembad, whirlpool..

Kortom: super 5* hotel in Side.

Gee
    Bijdrager

Ik ken meerdere hotels in de omgeving maar ik vind Voyage Sorgun echt absoluut op nummer 1 staan. Het is een tophotel. Het eten is goed, drinken is goed, alles is gratis en ze hebben een geweldige animatie. (Echt leuke feesten) Het is een 5 sterren all inclusive hotel.

Asteria Sorgun Resort ligt er naast en hoort van de zelfde kwaliteit te zijn. Dat is het ook op de animatie na. Ze hebben beduidend minder feesten, het lijkt altijd stiller aan die kant te zijn.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.