road trip istanbul -marmaris

Nederlanders in Turkije Forums Vakantie!!! road trip istanbul -marmaris

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    melissadez
    Bijdrager

hallo

Ik ben van plan om een road trip te gaan maken van istanbul naar marmaris. nu is er alleen vrij weinig informatie
    over te vinden op internet (of ik zoek niet goed)

iemand misschien tips of sites waar informatie opstaat?

Roos
    Bijdrager

Hoi, wat voor informatie zoek je precies?

melissadez
    Bijdrager

bijvoorbeeld waar kan ik een auto huren als het al mogelijk is om daar een auto te huren en die in marmaris in te leveren.
    Wat voor verzekeringen zijn handig.. De route kan ik denk ik zelf uitvogelen met een routekaart. kwam vorig jaar mensen tegen die het hadden gedaan, hun waren via mooie plaatsen gereden, ben alleen vergeten welke dat waren helaas

kimvanweert
    Bijdrager

Je zou eens kunnen kijken bij Sunny Cars. Hier kun je auto huren met een erg goede all-inclusive verzekering. Voordeel hier is dat je ter plaatsen helemaal geen verzekeringen voor de auto hoeft af te sluiten. Op de website kun je aangeven waar je hem wil ophalen en waar je de auto dan weer wilt inleveren. Het is dan wel belangrijk dat je weet wanneer je hem nodig hebt en wanneer je in Marmaris verwacht aan te komen.
    Daarnaast zou ik even bij je reisverzekering navragen of je goed verzekerd bent voor dit soort reizen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.