Ongedierte

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Muratje
    Sleutelbeheerder

boekee schreef:

Wat zat er in jullie tuin?

Zie foto, volgens mij deed ie het vanmorgen niet, maar nu weer wel ­čÖé

boekee
    Deelnemer

Ja, we zien de foto nu wel. Oeeeeeh…. wat een ontzettende engerd is dit zeg. Hoe groot is dit monster? Zo een heb ik nog nooit gezien (gelukkig)en hoop het ook nooit tegen te komen hier. Izmir is een groot eind van Aydin af toch? Zo ver kunnen die beesten vast niet lopen.worship

Ihlamur
    Deelnemer

Die ┬┤kara ├Âr├╝m┬┤ is wel een beetje groot voor in de tuin….
    Als die dan ook nog eens gaan springen, brrrrr

Na de vlooienplaag, die inmiddels onder controle is, botsten we van de week op een wilde bijen nest in de tuinafzetting. Die zijn eens een beetje agressief!!
    Wij wilden het oplossen met een goed gesprek, ze konden daar immers niet blijven wonen maar hun dachten daar anders over en hebben 3 omstanders te grazen genomen toen we de boel uiteindelijk in de brand staken.

Freija
    Sleutelbeheerder

Nou Ihlamur, het is wel ‘gezellig’ zeg bij jullie, met al die beestjes. In ieder geval geen gratis honing meer nu voor jouloller

ni_hao
    Deelnemer

Ihlamur: is imker geen mooi beroep voor jou?

Ihlamur
    Deelnemer

Spot maar een beetje met me….. we hebben het er maar druk mee en dan al dagen die smerige Poyraz (Noordenwind)heet

Ihlamur
    Deelnemer

We hadden een nieuwe ┬┤huisvriendin┬┤.

Mooie lange wimpers boven reebruine pientere ogen, schattige kleine handjes en een mooi bontmanteltje.
    Ze zorgden een beetje voor overlast door steeds van alles om te gooien in de keuken en een beetje rommel achter te laten. Toen ze ook de kabeltjes van de stereo installatie als dropveter begon te zien was echter de maat vol.
    Na een beetje jagen heeft ze haar boeltje gepakt en is boos naar buiten gelopen!

Alles goed en wel maar ─░K MOET GEEN RAT ─░N M─░JN KEUKEN!!!!!

En ik zei vorige week al tegen manlief dat er een rat of zoets aan mijn haar gezeten had toen ik in de kamer op de bank lag te slapen.
    Iets krabbelde aan mijn haar, net zo┬┤n gevoel als er een parkietje over je heen trippelt, schrok me rot en veegde over mijn hoofd, hoorde een plofje en toen stilteÔÇŽÔÇŽ.
    Ja, je bent slaapdronken (s┬┤morgens 6 uur of zo) en dacht na een minuutje ” zal het wel verbeeld hebben”.
    Ga weer liggen en net voordat ik weer indutte hoor ik iets wegsprinten. Gatver, een rat of een Alien, ik verhuis weer naar de (warmere) slaapkamer, vond het een beetje eng.
    Later hebben we het er op gehouden dat het een droom was.

Nu heb ik wel op serieuze een turkse ongediertebestrijdingssite gelezen dat ratten speeksel smeren op tenen en oorlelletjes, deze dan lichtelijk verdooft worden en ze je dan vervolgens aanvretenÔÇŽÔÇŽ..
    Iemand hier mee bekend?
    Ik weet, spoor niet meer helemaal nu ik door ┬┤de ratten ben besnuffeld┬┤.

Leuk hoor platteland van Turkije, je bent nooit alleen!

E─čer fareler ev i├žlerinde yiyecek maddesi bulamazlarsa ve ├žok a├žsalar o zaman tehlikeli olurlar ve insanlar─▒ ─▒s─▒rabilirler. Geceleri uyku halinde olan insanlar─▒ el ve ayak parmaklar─▒ndan ─▒s─▒ran fareler, hem bu yolla do─črudan hemde insanlar─▒n yiyecek maddelerinin ├╝zerinde gezerek b─▒rakt─▒klar─▒ mikroplar─▒ ile insanlara hastal─▒k bula┼čt─▒r─▒rlar. En ├žok yiyecek maddelerinin bol oldu─ču, pastane, f─▒r─▒n, lokanta, kiler, restorant, kantin ve evlerde s─▒k├ža g├Âr├╝len fareler d─▒┼čk─▒lar─▒n─▒ bu alanlarda ├╝retilen yiyeceklerin ├╝zerine b─▒rakarak hastal─▒k sa├žarlar.

Fare ─▒s─▒rmas─▒ ilk anda insanlar taraf─▒ndan fark edilmez. ├ç├╝nk├╝ farelerin a─č─▒zlar─▒nda morfin etkisi veren bir s─▒v─▒ vard─▒r ve bu s─▒v─▒y─▒ derinin ├╝zerine b─▒rakarak uyu┼čtururlar. ─░nsanlar ancak uyand─▒klar─▒nda ya da yaray─▒ g├Ârd├╝klerinde fare ─▒s─▒r─▒─č─▒n─▒ hissederler
    Bron:http://www.bocekilaclama.name/fare

boekee
    Deelnemer

hahaha, wat een leuk verhaallolflag

Freija
    Sleutelbeheerder

surprisedIk begin een beetje medelijden met je te krijgen Ihlamur, het lijkt wel of je midden in de jungle woont, haha! Weet je zeker dat je het nog wel zo naar je zin hebt daar? Wonen jullie soms in een houten huis(je)? Maar als er ratten aan je haren gaan knagen, vind ik het wel een beetje te ver gaan hoor! succes met de uitroeiing van die knagers

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.