nieuw

• Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren geleden door yakup.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    kArdiLa
    Bijdrager

Hallo mensen, ik ben nieuw en ook voor het eerst lid van een forum, dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.

Appel
    Bijdrager

Hallo,

Ik ben ook nieuw hier en ga even op zoek hoe het allemaal werkt.

Even wat over mijzelf….Turkije is mijn tweede thuis sinds 25 jaar…..ga met regelmaat op en neer. Geniet van de bevolking, het klimaat, het eten , en de zee en de mooie wandelingen. Tevens hou ik mij bezig met het zorgen voor de straathonden, door eten te sparen en kopen en ze liefde te geven. Het liefst zou ik in Turkije een opvang voor straat honden op starten maar geen idee hoe dat aan te pakken. Buiten dat om…ik ben een buitenlander en mag niet werken daar. Al met al…ben ik een tevreden mens wanneer ik dit al kan doen voor de honden.

Japie
    Bijdrager

Hallo Appel. Het is tegenwoordig heel rustig op het forum. Ik weet niet of Ihlamur/Linda nog meeleest. Ik heb een aantal jaar geleden contact met haar gehad. Zij woont al heel lang in TR en weet heel veel. Uiteraard zullen ook andere forumleden veel weten. Ik kan je verder niet helpen daar wij helaas onze pijlen van TR naar Griekenland verplaatst hebben 🙁 We komen er nog wel tijdens vakanties om vrienden te ontmoeten. Het is een fantastisch land met geweldige mensen! Veel succes. Cok basarilar!

Lex
    Bijdrager

Appel, wij kopen hondenbrokken via Hepsiburada. Die heeft een eigen app zodat je alles kunt regelen. Ze hebben daar ook regelmatig acties dan zijn de brokken nog goedkoper. Wij betalen voor een zak van 15 kg ongeveer 55 lira en het is in een paardagen in huis via de post. Onze straathonden moesten even wennen aan brokken dat zijn ze niet gewend.

Appel
    Bijdrager

Lex schreef:
    Appel, wij kopen hondenbrokken via Hepsiburada. Die heeft een eigen app zodat je alles kunt regelen. Ze hebben daar ook regelmatig acties dan zijn de brokken nog goedkoper. Wij betalen voor een zak van 15 kg ongeveer 55 lira en het is in een paardagen in huis via de post. Onze straathonden moesten even wennen aan brokken dat zijn ze niet gewend.  

Ja zo grappig, mijn straathonden weten zich met de snoepstaafjes ook geen raad…breek het in stukjes en dan eten ze het. Goed te weten over dat voer. Ik koop het nu in de supermarket maar is duur. Ik meng het met brood en maak de brokken nat zodat er geur vanaf komt…duurde even maar nu eten ze het wel. Als ik de straat opga heb ik een tas vol met honden snoep bij….zo fijn ..ze komen al als ze je aan zien komen.

henry69
    Bijdrager

Hallo ik Ben Henry Ditzel en Woon sinds december 2015 in Mersin- Ayas en woon sinds kort samen in Ankara met mijn Turkse vriendin, ik ben 48 jaar en om gezondheidsredenen naar Turkije verhuist

yakup
    Bijdrager

Appel schreef:

Ja zo grappig, mijn straathonden weten zich met de snoepstaafjes ook geen raad…breek het in stukjes en dan eten ze het. Goed te weten over dat voer. Ik koop het nu in de supermarket maar is duur. Ik meng het met brood en maak de brokken nat zodat er geur vanaf komt…duurde even maar nu eten ze het wel. Als ik de straat opga heb ik een tas vol met honden snoep bij….zo fijn ..ze komen al als ze je aan zien komen.  

Hallo Elma

Fijn dat er weer een hondenliefhebber bij is. Bij ons kennen de meeste honden ons ook. Spreek je turks? Zo ja, dan zou het een goed idee zijn om met de mensen van de dierenambulance/dierenopvang contact op te nemen. Als er dan iets met een dier aan de hand is kun je sneller reageren. Zij kunnen teefjes steriliseren en zij geven ook druppels tegen vlooien. Succes.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.