zondag 24 januari 2021

Met de Auto (en boot) naar Turkije!

Nederlanders in Turkije Forums Vakantie!!! Met de Auto (en boot) naar Turkije!

• Dit onderwerp bevat 31 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren geleden door keesy.
2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    zad75455
    Bijdrager

Een verstandig besluit denk ik. Het is ook vakantie en als je weet dat je de tijd hebt voor de reis van die dag, reis je een stuk relaxter. Dan gun je jezelf de tijd ergens rustig een hapje te eten onderweg of even lekker te zwemmen als je langs een mooi strandje komt. Dat is echt een stuk fijner dan dat je weet dat je moet jakkeren, omdat je minstens 11 uur moet rijden.

Fijne reis

keesy
    Bijdrager

Voor de meeste mensen hier wel duidelijk maar misschien voor sommige lezers is het nog maar eens gezegd. Kijk uit met het meenemen van passagiers over de grens. Door een aantal aanbieders, zoals BlaBlaCar schijnt het heel erg” in ” te zijn als je iemand mee neemt voor een kort stukje of wat nog leuker is een lang stuk, zoals naar Turkije of terug naar Nederland. Leuk een paar euro’s verdienen en nog gezelschap ook….
    Dit zal dan in de meeste gevallen zeker in Nederland wel aardig verlopen, maar als je wordt aangehouden aan de grens bij Turkije, waar ze soms nogal eens goed willen kijken, en ze vinden iets, in de bagage van je auto of in je auto verstopt, wat er helemaal niet in zou moeten zitten, sta ik niet graag in je schoenen. Ja maar…ja maar… werkt dan dus niet meer.
    De bestuurder is altijd de klos, aangezien hij de verantwoording draagt van wat er allemaal in de auto zit. Ik kan me zo indenken dat je al snel een fikse boete krijgt of nog erger je auto mag inleveren of nog erger, daar mag blijven logeren….. Ja, dan was het echt een leuke en gezellige reis geweest, die je nog lang zal herinneren.

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.