Leukste bestemming in Turkije

Nederlanders in Turkije Forums Vakantie!!! Leukste bestemming in Turkije

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    SanneBolhof
    Bijdrager

Ik wil met mijn man dit jaar voor het eerst naar Turkije, de vraag is alleen: waar gaan we heen? We zoeken voornamelijk rust, maar we willen wel de drukte van een stad/dorp kunnen opzoeken. Terrasje pakken etc. Het plan is om eind van de zomer een last minute te doen. Wie heeft er tips?

antonieq
    Bijdrager

Gisteren, 30 Maart, zijn er gemeenteraadsverkiezingen geweest in Turkije.
    Met veel oplichterij heeft de partij van de zittende regering, de “gematigde” akp nu ook de toeristische steden als Antalya
    en Adana in handen gekregen.
    Dit gaat voor een toerist op korte termijn inhouden dat het terrasje pakken niet zo prettig meer is als je als Nederlander zou verwachten.

Roos
    Bijdrager

De uitslag van de verkiezingen zal ongetwijfeld effect op van alles en nog wat hebben, maar denk dat dat voor de toerist wel mee zal vallen. Turkije heeft het toerisme heel hard nodig en dat weet de AKP donders goed.

Ik ben zelf niet zo goed op de hoogte van toeristische plaatsen in Turkije. Wel vond ik Capadocië en Kaş/ Fetiye erg de moeite waard. Wie weet is dat iets?

sezz1976
    Bijdrager

Side en marmaris zijn heel leuk. Zeker de moeite waard. Let niet op de politieke heisa. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze strenge maatregelen nemen op toeristische plekken.

Misssummer
    Bijdrager

Hallo,

Als je van rust houdt is Bitez erg geschikt. Geen luide bars en cafe’s. Er is geen discotheek te vinden in Bitez. Een gezellige boulevard met restaurantjes. Dichtbij zijn Bodrum en Gumbet voor meer vertier….turk

SanneBolhof
    Bijdrager

Hmm, dat is inderdaad iets om over na te denken… In ieder geval bedankt voor de tips, ik ga eens even verder op onderzoek uit!

SanneBolhof
    Bijdrager

Geboekt! http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/forum-smileys/turkish.gif
    We gaan met Sunweb naar Marmaris. Bedankt voor alle tips. We hebben er zin in!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.