maandag 26 oktober 2020

Kanalen ontbreken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    AngelFiLy
    Bijdrager

Beste mensen, ik heb sinds een paar weken een basis pakket van 10.95 (geen hd aangevraagd) van c.digitaal in het zuiden van turkije(Adana). Nou hebben we een schotel van 150 cm, maar met een HD kabel heeft de çanakçi er voor gezorgd dat we wel HD kunnen kijken terwijl de schotel ook gewoon op 19.2 staat.
    Het enige probleem is: ik heb geen Ned.1-2-3, sbs 6, net 5 en National Geographic.

Rtl zenders, Veronica mtv enz doen t wel uitstekend. Nou heb ik de schotel en de zwarte kop die op de schotel komt hier in turkije gekocht. In NL kan je die zwarte kop voor 45 euro kopen maar de verkoper zei dat ik t voor goedkoper in tr kon halen, wat ik dus heb gedaan.

Zou het aan die zwarte kop kunnen liggen dat ik die zenders niet ontvang??
    Heeft iemand enig idee hoe ik wel aan die zenders kan komen??

Gr..

zad75455
    Bijdrager

Je zult er aan moeten geloven en overstappen op HD. De zenders die je nu mist zitten allemaal nu op 23,5
    Ze zijn verhuisd van 19.2. Binnenkort zullen er wel meer overgaan.
    Voor wat betreft de schotel is het eenvoudig en goedkoop op te lossen door een dubbele kop te plaatsen.
    Kost een paar tientjes. Daarnaast heb je een HD ontvanger nodig, dat is wat duurder

Heb je vragen dan hoor ik het wel

Ben

AngelFiLy
    Bijdrager

beste ben,

moet ik dan via canal digitaal mn contract nu wijzigen naar HD en 15 euro betalen per maand? Mijn contract loopt nog tot mei 2013. Doen ze dat wel? Ik hoorde van canaal digitaal dat ze alleen nog hd zouden hebben maar pas in 2013 is mij verteld.

gr

zad75455
    Bijdrager

Je kunt je abonnement eenvoudig via internet wijzigen en je hebt dan vaak niet eens een nieuwe kaart nodig.

Let op als een nieuwe ontvanger koopt dat deze overweg kan met de Canal Digitaal kaart, een VU of Dreambox kan dat bijvoorbeeld, als daar bij de software ook een CCcam op wordt geïnstalleerd. De satelliet verkoper weet wel wat dat is.

Overigens heb ik even op 19.2 gekeken of bij (nu nog in NL) de SD zenders het doen en die doen het allemaal nog.

Heb je de zenders in het verleden wel gehad en zijn ze nu weg of heb je ze nog niet ontvangen daar?
    Als je wel had dan kan het dus ook zijn dat je in je huidige ontvanger een nieuwe kanalenlijst moet zetten.
    Heb je ze nog nooit gehad kan het zijn dat je signaal te zwak is. Ik gebruik bij Izmir een schotel van 1.80 m

Dus, voor je kosten gaat maken probeer dit eerst uit te zoeken

Nog vragen dan hoor ik het wel

Ben

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.