Istanbul :Eskalation bei Räumung von Gezi-Park (Bilder)

Nederlanders in Turkije Forums Opmerkelijk Nieuws Istanbul :Eskalation bei Räumung von Gezi-Park (Bilder)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Angela
    Bijdrager
    Adriana
    Bijdrager

Afschuwelijk, dit geweld moet stoppen!turk

ego575
    Bijdrager

Angela schreef:

Verschikkelijk!!! Hoever moet dit nog gaan

http://www.deutsch-tuerkische-nachrichten.de/2013/06/478773/istanbul-eskalation-bei-raeumung-von-gezi-park-bilder/

Geachte Angela,

Aan wie stelt u deze vraag?
    Als u het de demonstranten vraagt, dan zullen zij antwoorden: ‘Tot premier Erdogan vertrekt’.
    Als u het de andere helft van Turkije en de regering vraagt, zullen zij antwoorden: ‘Tot de demonstranten de orde niet langer verstoren en de democratische rechtsgang niet langer belemmeren’.

Het eerste antwoord is niet realistisch, omdat zij daarmee aangeven niet langer in een democratie te willen leven, maar dat is tegenstrijdig met hun principes, dus daar zit een contradictie. Je kunt immers niet een door de meerderheid verkozen premier via oproer verdrijven in een democratie. Het is van tweëen één.
    Blijft over het 2e antwoord.
    Het einde van de onrust en het lijden ligt daarmee in handen van de demonstranten. Daarmee zijn zij verantwoordelijk voor alle schade. Het is de vraag hoeveel schade zij bereid zijn toe te brengen aan hun land voor zij het zelf genoeg zullen vinden.

antonieq
    Bijdrager

ego575 schreef:

Angela schreef:

Verschikkelijk!!! Hoever moet dit nog gaan

http://www.deutsch-tuerkische-nachrichten.de/2013/06/478773/istanbul-eskalation-bei-raeumung-von-gezi-park-bilder/

Geachte Angela,

Aan wie stelt u deze vraag?
    Als u het de demonstranten vraagt, dan zullen zij antwoorden: ‘Tot premier Erdogan vertrekt’.
    Als u het de andere helft van Turkije en de regering vraagt, zullen zij antwoorden: ‘Tot de demonstranten de orde niet langer verstoren en de democratische rechtsgang niet langer belemmeren’.

Het eerste antwoord is niet realistisch, omdat zij daarmee aangeven niet langer in een democratie te willen leven, maar dat is tegenstrijdig met hun principes, dus daar zit een contradictie. Je kunt immers niet een door de meerderheid verkozen premier via oproer verdrijven in een democratie. Het is van tweëen één.
    Blijft over het 2e antwoord.
    Het einde van de onrust en het lijden ligt daarmee in handen van de demonstranten. Daarmee zijn zij verantwoordelijk voor alle schade. Het is de vraag hoeveel schade zij bereid zijn toe te brengen aan hun land voor zij het zelf genoeg zullen vinden.

Volgens mij snap jij ondanks alles nog steeds niet wat het woord democratie inhoudt.
    Heb je soms familie in de AKP top dat je zoveel moeite doet om alles van hen goed te praten?

Angela
    Bijdrager

Bedoel je nou mij of ego 575.
    Ik hoop de laatste , want ik reageer maar niet op zijn onzin

ego575
    Bijdrager

Angela schreef:

U bedoeld: ‘Ik ben niet in staat zinnig / inhoudelijk te reageren op ego575’s reactie?’
    Als hetgeen ik schrijf volgens u onzin is, dan mag u dat eerst wel eens onderbouwd toelichten, waarom dat dan wel niet onzin is. Helaas bent u blijkbaar niet in staat meer dan een oneliner eruit te persen.
    Over onzin gesproken…

antonieq
    Bijdrager

Angela schreef:

ik reageerde op Ego 575

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.