Hallo allemaal!! Mag ik even jullie aandacht??

Nederlanders in Turkije Forums Stel jezelf voor! Hallo allemaal!! Mag ik even jullie aandacht??

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Siobhansade
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik ben Siobhan, 29 jaar oud en al een aantal jaartjes samen met mijn lieve Turkse mannetje. We zijn begin dit jaar een weekje naar Istanbul geweest. Ik ben onlangs onverwachts ontslagen. En mijn lang verwachte droom om naar het buitenland te verhuizen begint nu steeds serieuzer te worden in mijn hoofd. I absolutely love Istanbul!! En ben meteen online gaan solliciteren op vacatures in Istanbul. Ik zou graag reacties willen lezen van mensen die ook plotseling naar Istanbul verhuisd zijn om daar een leven op te bouwen. Ik heb me in Nl nooit thuis gevoeld. En heb gedeeltelijk Indonesische roots. Dus Istanbul lijkt me wel een goed compromis. Asia meets Turkeye. Ik zou graag willen weten of ik te naïef ben om zomaar naar Istanbul te willen verhuizen. Maar mn gevoel zegt gwoon ga ervoor. Dus als jullie mooie of minder mooie dingen hebben om te sharen. Im eager to read them.

SCankiran
    Bijdrager

Hoi! Ik ben 4.5 jaar geleden van NL naar Izmir verhuist. Ik heb het prima naar mijn zin.
    Ik zou de sprong wagen. Misschien kan je eerst voor 3 maanden blijven op een toeristenvisum. En als dat bevalt een verblijfsvergunning
    aanvragen. Succes!

Appel
    Bijdrager

SCankiran, hallo, Jou bericht is recent, kan jij me helpen met bepaalde vragen ? Ik weet dat er veel nodig is voor het wonen in Turkije…..Ben jij Hollander?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.