Foto meeting?

Nederlanders in Turkije Forums Foto Forum Foto meeting?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Anoniem
    Gast

Hallo Allemaal!

Ik woon in Istanbul en gek op fotografie.
    In NL had ik altijd mijn vaste maatjes met wie ik regelmatig opstap ging om samen foto’s te maken, van elkaar te leren en vooral een leuke dag samen te hebben.
    Hier heb ik dat niet en dat mis ik enorm!

Daarom vroeg ik mij af of er in Istanbul ook foto fans zijn met een camera en het leuk vinden af en toe samen/met een groepje op pad te gaan en mooie foto’s te maken en een leuke dag te hebben.

In NL kozen we vaak vooraf een thema en gingen we op pad om in dat thema foto’s te maken.
    Op deze manier heb ik heel veel geleerd, veel nieuwe plekken gezien en erg gezellige middagen/dagen gehad.

Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die dit een leuk idee vinden en we samen mooie foto’s kunnen maken die we misschien wel hier kunnen delen en gezellige dagen kunnen hebben.

Groetjes Saskia.

Muratje
    Sleutelbeheerder

Ik ben in! Camera mee en op pad 😛

Er zullen toch nog wel meer foto fanaten zijn hier op het forum?

Klaske
    Bijdrager

Maar die zitten niet allemaal in Istanbul…

Anoniem
    Gast

Af en toe naar Istanbul komen geen optie Klaske? 😉
    Super Muratje!
    Ik hoop ook dat er meerdere zijn, meer zielen, meer vreugd was het toch? 🙂

Klaske
    Bijdrager

Toevallig ga ik volgende week…!

Muratje
    Sleutelbeheerder

Volgende week is wel op erg korte termijn denk ik 😀

Klaske
    Bijdrager

Lijkt me ook, bovendien bestaat de kans dat ik dezelfde dag nog doorreis naar een andere stad. Maar in dat geval ga ik een andere keer naar Istanbul en als jullie dan je groepje draaiende hebben, doe ik een dagje mee!

Anoniem
    Gast

Gezellig!!
    Maar waar zijn de andere foto liefhebbers in Istanbul???

maria
    Bijdrager

Als jullie mooie hoge resolutie foto’s maken, is het misschien leuk om ze op stock fotografie websites aan te bieden (zoals iStockphoto.com en Dreamstime.com). Wie weet verdien je er dan een leuk extra’tje mee, en voor mij als art director in Istanbul is het altijd handig om wat meer keuze te hebben in de Istanbul stock-foto’s (met name van ‘modern en zakelijk’ Istanbul zijn weinig foto’s).

Heel veel plezier en succes!

Ihlamur
    Bijdrager

Ik woon in Güngören, had ook al plannen op eens met een camera op pad te gaan maar als vrouw alleen is het niet altijd even veilig.(Ik had namelijk het plan om vanaf Topkapı lopend de oude vestigingsmuren naar Yenikapı en vervolgens richting Sarayburnu te volgen en een soort docu te maken van het leven op en rond de muur.(puur hobby, leuk voor later er veranderd immers zo veel en zo snel hier))Manlief vindt dit plan niet zo super omdat er in de stad en vn in die buurt veel straatbewoners en thinnersnuivers rondhangen, maar met een gemengde groep zou een dergelijke onderneming geen punt zijn.

Als er gegaan wordt (ongeacht waarheen) ben ik ook graag van de partij.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.