Ervaringen met het forum

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Ervaringen met het forum

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    ALB0506
    Deelnemer

Muratje schreef:

ALB0506 schreef:
    Als ik een privébericht wil sturen geeft de site aan dat ik eerst moet inloggen, maar links bovenin sta ik gewoon aangemeld! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of waar het aan ligt?

Je kunt van de PB functie pas gebruik maken nadat je een aantal posts hebt geplaatst. Het staat uit voor pas geregistreerde gebruikers. Dit hebben we gedaan omdat we zagen dat mensen zich registreren en spam priveberichten gingen versturen. Er is nu meer controle op en we bannen een account direct indien iemand de regels overtreedt. Je kunt via het contactformulier toegang vragen tot PB indien je denkt dit zo snel mogelijk nodig te hebben http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik dacht een oude bekende hier voorbij te zien komen, vandaar! Fijne avond!

ebrudurmus
    Deelnemer

Hoi kan iemand mij helpen? Ik heb net een forum geopend, maar kan het niet terugvinden.

Muratje
    Sleutelbeheerder

Het onderwerp dat je geopend hebt kan verwijderd zijn als deze niet aan de regels voldeed. Je kunt de regels vinden op de volgende pagina: http://www.nederlandersinturkije.nl/forum/algemene-chat/lees-dit-eerst-forum-regels/

Als het goed is zou je een e-mail moeten ontvangen waarom je onderwerp verwijderd is. Als iets niet duidelijk is dan hoor ik dat graag :)

Franny74
    Deelnemer

Hallo, wij zijn 8 jaar geleden gemigreerd naar Turkije. Geen haar op mij hoofd dat ik terug naar nl wil. Zijnner veel mensen die ernook zo over denken?

Nuri Ada
    Deelnemer

Hallo ik ben nieuw. Leuke forum

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.