Ervaringen met het forum

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Ervaringen met het forum

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Muratje
    Sleutelbeheerder

Zoals je kunt zien heb ik het forum een flinke “update” gegeven, ook het Prive Berichten systeem is aangepakt. Laat hier weten wat je ervan vind of geef aan als je denkt fouten te zien. Ook suggesties voor nieuwe functies e.d. zijn natuurlijk welkom :)

MissyMay
    Bijdrager

Vind het fijn werken, en de PM’s werken ook perfect!
    Had net wel even dat er bovenaan stond dat er 1 ongelezen bericht was op het forum, ik vervolgens in de lijst keek, maar er geen enkele gekleurd stond, zoals normaal wel het geval is.
    Misschien toeval, maar mocht het nog een keer gebeuren zal ik wel even een printscreentje maken anders.

MissyMay
    Bijdrager

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een mail kreeg dat ik een nieuw PM had, en er vervolgens geen bericht in mijn inbox hier stond…

Muratje
    Sleutelbeheerder

Kun je dat mailtje wat je hebt gekregen dat je een nieuwe PM hebt doorsturen via het contactformulier.

MissyMay
    Bijdrager

Ahh die heb ik helaas weggegooid, ook uit de Trash.
    Zal er de volgende keer aan denken.

Angela
    Bijdrager

Zo ver vind ik het ook fijn werken, alleen bij “onderwerpen met ongelezen berichten”, onder “kies forum ” is het jammer dat de aantal ervan niet geleurd is, want dit zou meer opvallen. Nu moet ik eerst zoeken….

Muratje
    Sleutelbeheerder

Als je klikt op het eerste icoontje naast de tekst “x onderwerpen met ongelezen berichtenhttp://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/sp-resources/forum-themes/spnedturk/images/sp_UnRead.png, dan krijg je een overzicht van jou ongelezen topics met nieuwe berichten.

Een tweede optie is niet “Kies Forum”, maar “Nieuwe/gewijzigde onderwerpen“. Als je daarop klikt krijg je een lijst met alle nieuwe/gewijzigde forum onderwerpen. Daar zie je ook dat ongelezen onderwerpen dik gedrukt en gekleurd zijn.

Het “Kies Forum” drop down menu is gewoon een snelkoppeling naar alle Forums, dus niet de geplaatste onderwerpen die er in geplaatst zijn :)

Angela
    Bijdrager

Yep nu snap ik het embarassedcool

Ihlamur
    Bijdrager

Als je via de ` X onderwerpen met ongelezen berichten` naar een topic gaat, kom je op het eerste geschreven berichtje in de topic.
    De `verblijfsvergunning` topic heeft 11 pagina`s, je komt dan een heel eind in de tijd terug in dit topic.
    Zou het mogelijk zijn gelijk op `de laatste pagina` te komen? Je klikt tenslotte ook`laatst geschreven bericht` aan.

Muratje
    Sleutelbeheerder

Ihlamur schreef:
    Als je via de ` X onderwerpen met ongelezen berichten` naar een topic gaat, kom je op het eerste geschreven berichtje in de topic. Zou het mogelijk zijn gelijk op `de laatste pagina` te komen? Je klikt tenslotte ook`laatst geschreven bericht` aan.

Dan moet je niet op het forum topic zelf klikken maar op het groene pijltje eronder bij “Laatste bericht” of op het knopje rechts met “Nieuw”.

antonieq
    Bijdrager

Wat is de reden dat je na een reaktie eerst een som moet oplossen voor je de reaktie daadwerkend kunt versturen?
    En dat daarna nog eens je reaktie in de wacht-op-mod-beoordeling status terechtkomt?

Muratje
    Sleutelbeheerder

antonieq schreef:

Wat is de reden dat je na een reaktie eerst een som moet oplossen voor je de reaktie daadwerkend kunt versturen?
    En dat daarna nog eens je reaktie in de wacht-op-mod-beoordeling status terechtkomt?

Dat klopte inderdaad niet en moet alleen voor de eerste 3 berichten gelden van een gebruiker (tegen spam). Het is nu gefixt als het goed is.

antonieq
    Bijdrager

Zal eens kijken of het nu wel normaal gaat dan.

*edit*

gaat nu net als vroeger.

ALB0506
    Bijdrager

Als ik een privébericht wil sturen geeft de site aan dat ik eerst moet inloggen, maar links bovenin sta ik gewoon aangemeld! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of waar het aan ligt?

Muratje
    Sleutelbeheerder

ALB0506 schreef:
    Als ik een privébericht wil sturen geeft de site aan dat ik eerst moet inloggen, maar links bovenin sta ik gewoon aangemeld! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of waar het aan ligt?

Je kunt van de PB functie pas gebruik maken nadat je een aantal posts hebt geplaatst. Het staat uit voor pas geregistreerde gebruikers. Dit hebben we gedaan omdat we zagen dat mensen zich registreren en spam priveberichten gingen versturen. Er is nu meer controle op en we bannen een account direct indien iemand de regels overtreedt. Je kunt via het contactformulier toegang vragen tot PB indien je denkt dit zo snel mogelijk nodig te hebben :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.