Ervaring delen

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Ervaring delen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    FunkyDog
    Deelnemer

Hoi allemaal,

Op 03 Oktober verhuizen wij naar Turkije, Antalya in de wijk Konyaalti. Nu had ik zo het idee om deze ervaring met iedereen hier te delen in de vorm van een soort “blog”, vanaf de planning (nu dus) tot we daar helemaal “ingewerkt” zijn. Simpelweg onze ervaringen delen, ons verhaal doen. Mijn vraag is, waar kan ik dit op deze site het beste doen? Kan niks vinden voor blog entries of wat dan ook.

Groetjes,
    Jo en Annika.

ni_hao
    Deelnemer

blog entries zijn hier niet en ik neem aan dat Murat c.s. dat ook niet wil op/in het forum. Misschien als apart item van de mainpage… dus als item van de site (zoals je schreef). Maar ja dat kost wel een berg aan serverruimte (althans groeit snel)

Muratje
    Sleutelbeheerder

Ervaringen kun je gewoon delen op het forum, uiteraard kun je ook foto’s toevoegen, maar die moeten gehost zijn op een eigen server of op bijvoorbeeld een foto service zoals flickr. Zie ook het foto forum met uitleg: http://www.nederlandersinturkije.nl/forum/foto-forum/lees-dit-eerst/

Wil je echt uitgebreid alles gaan bijhouden voor familie en vrienden enzo dan kan ik je aanraden om een blog aan te maken bij waarbenjij.nu of bij reismee.nl

Veel success in ieder geval en we zijn altijd benieuwd naar ervaringen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.