Een nieuw blad over Turkije, wie helpt?

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Een nieuw blad over Turkije, wie helpt?

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Ihlamur
    Deelnemer

Heel leuk geschreven ook, gaat vast lukken!
    Succes!

Klaske
    Deelnemer

En weer even een update:
    Ik ben nu zo ongeveer 70 uur per week bezig om alle ideeën uit te werken en vorm te geven én met netwerken. Bruisende ideeën en vruchtbare contacten lijken uit te gaan monden in een onderscheidend blad voor vier doelgroepen:
    – toeristen;
    – Nederlanders die (semi) permanent in Turkije wonen;
    – Nederlanders van Turkse afkomst;
    – Nederlanders met zakelijke belangen in Turkije.

We hebben een informatiepakketje samengesteld met algemene informatie en advertentietarieven voor de eerste editie. Dit informatiepakketje kan ik toesturen aan iedereen die serieus financieel wil ondersteunen in de vorm van adverteren of sponsoren. Ook kleine bedragen zijn zeer welkom en de sponsors kunnen ofwel met name in het blad vermeld worden of een kleine advertentie plaatsen. Anoniem blijven mag uiteraard ook.
    Zoals het er nu naar uitziet, zal het eerste nummer van Impressie Turkije eind december of begin januari 2012 verschijnen.

Klaske
    Deelnemer

Oproepje:

Wie heeft er foto’s in verband met de Turkse feest- en gedenkdagen?

Als je op http://www.impressie-turkije.nl kijkt, tref je daar ook het kopje ‘feestdagen’ aan met 7 teksten. We zoeken nog toepasselijke foto’s. Op de site staan ook contactgegevens waar de foto’s naartoe gestuurd kunnen worden.

Dank alvast!

Klaske
    Deelnemer

In verband met een aan het blad gerelateerde ontwikkeling waar ik nu nog niet veel over mag/kan zeggen, kom ik graag in contact met mensen die een plan hebben om in de regio Alanya ‘iets zakelijks’ te ondernemen.
    Dit plan moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
    – het idee moet echt vernieuwend zijn;
    – het plan moet op een andere branche dan het toerisme gericht zijn;
    – met het plan moet de economie van Alanya een boost gegeven worden, groots denken is dus noodzakelijk;
    – hoofdrolspelers moeten zowel van Nederlandse als Turkse afkomst zijn.

Ik kijk uit naar de reacties!

bebino85
    Deelnemer

Geen van de Turkse bladen hebben het overleefd, noch Tulpia (ofzo), noch SEN, noch LevenInTurkije… waar zal het aan liggen…

Klaske
    Deelnemer

Vertel het maar bebino, wie weet kan ik er mijn voordeel mee doen.

Udo
    Deelnemer

Een magazine is op zicht niet verkeerd alleen zijn er bepaalde dingen die je even moet vergeten. De twee belangrijkste zijn denk ik,

Je zult iets anders moeten verzinnen dan adverteren om je inkomsten uit te halen. In Nederland wordt het al steeds moeilijker en de Turkse markt is daar gewoon niet geschikt voor om in een magazine te adverteren.

Je doelgroep. Dit is een zeer belangrijke voor je overlevingskansen

groeten,

Udo

Klaske
    Deelnemer

Je hebt absoluut gelijk, Udo. We hebben volgens mij veel geleerd van Tulpia, Leven in Turkije en Best of Turkije (o.a. kijkend naar de doelgroepen). Bovendien hebben we in bepaalde opzichten de tijd mee.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.