Een nieuw blad over Turkije, wie helpt?

Nederlanders in Turkije Forums Algemene Chat Een nieuw blad over Turkije, wie helpt?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Muratje
    Sleutelbeheerder

Mooi! We zijn erg benieuwd hoe het gaat lopen. Heel veel succes in ieder geval cheer

Freija
    Sleutelbeheerder

Veel succes Klaske! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, en ik zou je blad zeker gaan lezen 🙂

Klaske
    Deelnemer

Beste belangstellenden,

Ik heb een enquête opgesteld die online te maken is. Deze enquête heeft een tweeledig doel.
    Het eerste doel is inzicht verkrijgen in de lezersgroep die wij hopen aan te trekken voor ons nieuwe – gratis – blad over Turkije. Met de verkregen informatie willen wij de inhoud zo goed mogelijk afstemmen op de wensen van de lezers.
    Het tweede doel heeft te maken met de adverteerders voor ons blad. Omdat wij ons blad gratis willen aanbieden, zal het blad volledig door de adverteerders bekostigd moeten worden. Om adverteerders te overtuigen dat het een goed idee is om in ons blad te adverteren, zullen wij moeten aantonen dat juist hun product onze lezers interesseert. Op die manier proberen wij ook bedrijven voor ons blad te winnen die geen directe link met Turkije hebben.
    Overigens willen we ervoor zorgen dat het aantal advertenties niet meer dan 25% van het totaal aantal pagina’s gaat bedragen.

U zult begrijpen dat het erg belangrijk is dat de enquête zo open en eerlijk mogelijk ingevuld wordt. U kunt dit anoniem doen. Bij een aantal vragen hebt u de mogelijkheid ‘dat zeg ik liever niet’ in te vullen.

Tot slot zouden wij het op prijs stellen als u andere Turkijeliefhebbers over deze enquête vertelt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Via deze link komt u bij onze enquête terecht:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=78879

Angela
    Deelnemer

ok is al ingevuld en heb ook de link doorgestuurd naar vrienden.smile
    Succes

Udo
    Deelnemer

Begrijp het niet helemaal. Is het blad nu gratis of niet. Als ik het zo lees wordt het blad alleen in Nederland gratis verstrekt en niet in Turkije en daar laat je nu juist je kansen liggen, jammer. Ik heb me een tijdje geleden aangeboden om hier eens na te kijken maar kreeg hier een antwoord op wat mij al zeer verbaasde. En wat betreft de vragenlijst, daar kom je ook niet veel verder mee

Klaske
    Deelnemer

Ja Udo, het wordt een gratis blad. De tweede stap is het gratis aanbieden in Turkije; wellicht een half jaar later. Daar wordt in de enquete ook naar gevraagd voor degenen die vaak in Turkije komen of er wonen.
    Vanuit ons concept gedacht is de informatie die we nu via de vragenlijst krijgen, nuttig.

Wat mijn antwoord op jouw aanbod betreft: wellicht een kwestie van misinterpretatie of miscommunicatie. Het lijkt erop dat we beiden niet van elkaar die informatie kregen die we wensten…?
    Als je daar nog iets over wilt zeggen, graap per pb of mail; je hebt mijn adres (en dat heb je niet voor niets).

Gee
    Deelnemer

Wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd! Als je een samenwerking wil met Turkije-Hulp.nl dan hebben wij in ieder geval veel interesse!

ni_hao
    Deelnemer

Ik heb begrepen dat het blad gratis is en in de vragenlijst is duidelijk vermeld, dat de eventuele bezorgkosten 22 Euro per jaar bedragen, maar de bedoeling is ook dat je het kunt afhalen. Niet is nog definitief maar is slechts een indicatie en je kunt er het nodige uit opmaken.r

@Klaske
    : ga lekker op de ingeslagen weg verder (samen met Ellen). Goed initiatief, goede voorbereiding; nu de rest nog (en dat is niet het makkelijkste).

Klaske
    Deelnemer

@ Digi Gee: We zullen hier nog contact over hebben. Op dit moment liggen er (nog) andere prioriteiten, maar we gaan zeker bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
    En als ik zo vrij mag zijn: ik zou het fijn vinden als je onze enquête plus inleiding ook op jullie site zou kunnen zetten. Hoe meer mensen de enquête invullen, hoe meer gegevens we hebben en hoe sterker we staan.
    Dus: zegt het voort!

@Ni_hao
    : thanks!

Klaske
    Deelnemer

Acquisiteurs gevraagd!

Wie wil adverteerders werven voor ons nieuw op te starten blad?
    In eerste instantie in Turkije maar wellicht ook in Nederland. Voor Nederland is ervaring met / kennis van de reclamewereld een voorwaarde, voor Turkije een pre.

Gulsah
    Deelnemer

Hoop dat het je lukt Klaske, is weer eens iets anders als enkel maar die uitgaves van onze oosterburen te lezen!

boekee
    Deelnemer

Goed initiatief Klaske. Heb de enquete ingevuld. Hoop dat je adverteerders/ sponsoren kunt vinden. Veel succes.

Klaske
    Deelnemer

Het is zover: onze website is online! Omdat Ellen het helemaal zelf doet – voor het eerst! – gaat het niet snel en erg veel is er nog niet op te zien, maar het geeft een indruk.
    Er staan nu 2 reportages en 2 portretten op die eerder in ‘Leven in Turkije’ hebben gestaan. De reportage ‘Dilara en het speciaal onderwijs’ is wellicht leuk voor degenen die iets in het onderwijs of de zorg willen doen.
    Binnenkort een korte vooruitblik op de inhoud van het eerste nummer!
    http://www.impressie-turkije.nl

KOEKEPEERTJE
    Deelnemer

Proficiat! Ziet er al heel top uit.

Angela
    Deelnemer

Ja vind ik ook, een goed begin. Proficiat!!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.