Dutch Ladies in Izmir/Kusadasi

Nederlanders in Turkije Forums Stel jezelf voor! Dutch Ladies in Izmir/Kusadasi

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    SCankiran
    Bijdrager

Hoi iedereen,

Mijn naam is Shemara en ik ben woonachtig in Izmir. Alweer bijna 4.5 jaar.
    In het begin was ik erg op zoek naar contacten. Ik heb toen de fb pagina Dutch Ladies in Izmir opgezet.
    Uiteindelijk kwam er ook vanuit Kusadasi animo. Ik beheer nu de groep Dutch Ladies in Izmir/Kusadasi.
    We zijn een groep van 228 vrouwen. 1 keer in de zoveel tijd spreken we met elkaar af om gezellig te ontbijten of
    een drankje te doen. Heb er zo’n leuke vriendengroep aan overgehouden

Een vriendin die onlangs ivm een persoonlijk situatie genoodzaakt was naar Bodrum te verhuizen,is op zoek naar
    dezelfde gezelligheid en vriendinnen zoals in Izmir. Ook zij heeft een groep opgericht. Dutch ladies in Muğla.

Mochten jullie interesse hebben om lid te worden heet ik jullie alle graag van harte welkom.

Hopelijk zie ik sommige van jullie een keer bij een meeting!

Lieve groetjes
    Shemara

Beauchou
    Bijdrager

Hoi Shemara,

Ik ga in oktober weer naar Turkije en deze keer ergens in de buurt van Izmir, ik wil rondkijken/rijden omdat ik binnen nu en een paar jaar in de buurt van de zee wil wonen en maximaal 1.5 uur van de luchthaven van Izmir. Dit is een hele stap omdat ik dit alleen wil doen en ik heb nogal wat ideëen en eisen.

Het lijkt me leuk om je dan te ontmoeten of misschien wel aan te schuiven bij een meeting met een paar meiden. Ik ben dan wel niet meer de jongste maar ik leef als een 30 jarige en wil genieten in Turkije en daarbij een beetje werken.

Wil je mij op de hoogte houden wanneer er ergens in oktober een afspraak is, kan ik kijken of ik dan ook in Turkije ben?

Ik hoop iets van je te horen.

Warme groeten Astrid Hobbelinkturk

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.