Champix kopen in Turkije

Nederlanders in Turkije Forums Zorgtoerisme Champix kopen in Turkije

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Angela
    Bijdrager

Hallo,

ik ga binnenkort weer op vakantie naar Alanya en wil daar graag tabletten kopen bij de apotheek. Het gaat om de Champix 0,5 mg . Deze zijn bedoelt om te helpen bij het stoppen met roken. hier zijn ze onwijs duur. 

Weet iemand misschien hoe duur ze in Turkije zijn en of ik ze daar gewoon kan kopen?turk

Udo
    Bijdrager

Ik weet niet of deze hier te koop zijn maar loop zo wel even voor je naar de Apotheek….dan hoor je van me

Angela
    Bijdrager

Udo schreef:

Ik weet niet of deze hier te koop zijn maar loop zo wel even voor je naar de Apotheek….dan hoor je van me

Super van je , ik ben benieuwd…laugh

Udo
    Bijdrager

Champix is hier te verkrijgen bij de apotheek, 56 pillen 1 mg 182 TL, 112 pillen 1mg 346 TL

Angela
    Bijdrager

Udo schreef:

Champix is hier te verkrijgen bij de apotheek, 56 pillen 1 mg 182 TL, 112 pillen 1mg 346 TL

Heel erg bedankt, ze zijn idd veel goedkoper dan in Nederland.

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

Zijn deze tabletten goed en waarom? Ik rook zelf niet maar ben wel nieuwsgierig.

Angela
    Bijdrager

kOEKEPEERTJE schreef:

Zijn deze tabletten goed en waarom? Ik rook zelf niet maar ben wel nieuwsgierig.

Hoi ik heb het geprobeerd je alles uit te leggen in een prive bericht.

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

THANKS. Het is zeer zeker gelukt mij te overtuigen om mijn zus een doosje te kopen 🙂

Angela
    Bijdrager

kOEKEPEERTJE schreef:

THANKS. Het is zeer zeker gelukt mij te overtuigen om mijn zus een doosje te kopen 🙂

Hahahaha daarom dus… maar lees goed de bijsluiter door. En met een doosje ben je er nog niet. Ik heb de tabletten voor drie maanden ( de hele kuur)gekocht. Ik weet niet hoeveel en hoelang je zus rookt. Maar ze adviseren toch de hele kuur te nemen en de laatste maand weer af te bouwen .
    Als je meer vragen erover hebt, mail gerust. laugh

KOEKEPEERTJE
    Bijdrager

Ja de volgende kan ze zelf kopen lol. Dank ik zal je benaderen als er vragen opduiken.

Erna
    Bijdrager

Ik ben vorig jaar september gestopt met roken, gewoon van de 1 op de andere dag. omdat ik dit zelf graag wilde. als je dit in je hoofd niet kan verwerken helpt geen 1 pil of pleister alleen je eigen wil. en het is ook een beetje goedkoper. Dus misschien handiger om te stoppen met roken als je er ook aan toe bent dan heb je echt geen hulpmiddelen nodig. Sterkte ermeeAngela schreef:

Hallo,

ik ga binnenkort weer op vakantie naar Alanya en wil daar graag tabletten kopen bij de apotheek. Het gaat om de Champix 0,5 mg . Deze zijn bedoelt om te helpen bij het stoppen met roken. hier zijn ze onwijs duur. 

Weet iemand misschien hoe duur ze in Turkije zijn en of ik ze daar gewoon kan kopen?/wp-content/forum-smileys/turkish.gif

ni_hao
    Bijdrager

Zyban is zonder recept ook te koop bij een Turkse Apotheek. Mijn vrouw heeft die gebruikt toen ze wilde stoppen met roken.

Angela
    Bijdrager

ernacavus69 schreef:

Ik ben vorig jaar september gestopt met roken, gewoon van de 1 op de andere dag. omdat ik dit zelf graag wilde. als je dit in je hoofd niet kan verwerken helpt geen 1 pil of pleister alleen je eigen wil. en het is ook een beetje goedkoper. Dus misschien handiger om te stoppen met roken als je er ook aan toe bent dan heb je echt geen hulpmiddelen nodig. Sterkte ermeeAngela schreef:

Hallo,

Weet iemand misschien hoe duur ze in Turkije zijn en of ik ze daar gewoon kan kopen?/wp-content/forum-smileys/turkish.gif

Zo makkelijk gaat het helaas niet iedereen af en ik heb ook niet de behoefte om mijn stoppogingen/niet gerookte tijd, hier te vertellen. Het enige wat ik wel wil vertellen is, dat ik natuurlijk echt wil of met of zonder pil. Wat maakt het uit, als wij ons doel bereiken. Ik ben nu al weer meer dan twee weken ervan af— daar gaat het om!
    Natuurlijk weet ik dat de medicatie een hulpmiddel is.
    Fijn dat je zonder iets bent gaan stoppen, maar niet iedereen lukt het op deze manier, en geloof me ik weet waarover ik het heb.
    Jij ook sterkte want de verleiding staat bij elke hoek

Erna
    Bijdrager

haha idd, hier in Bodrum rookt alles en iedereen, maar toe u toe gaat het goed, ik hoef alleen naar mijn 2 kinderen te kijken en dan blijf ik overal vanaf. Goed van je dat je al 2weken niet rookt, volhouden !!!!!

Angela
    Bijdrager

ernacavus69 schreef:

haha idd, hier in Bodrum rookt alles en iedereen, maar toe u toe gaat het goed, ik hoef alleen naar mijn 2 kinderen te kijken en dan blijf ik overal vanaf. Goed van je dat je al 2weken niet rookt, volhouden !!!!!

Oh zeker ga ik volhouden, dit keer wel. Moet alleen niet aan ons as vakantie denken… in het `rokende`Turkije, hahaha . Zal wel lukken!!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.