Bus Antalya – Bodrum

Nederlanders in Turkije Forums Vragen over Turkije Bus Antalya – Bodrum

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    xrubybakker
    Bijdrager

Hayhay!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik werk op dit moment in Antalya maar ga 1 september op vakantie naar Bodrum. 22 september ga ik weer terug naar Antalya. Is er een bus tussen Antalya en Bodrum? Zo ja, waar kan ik dat vinden/boeken, hoe gaat dit in zijn werk, hoe veel kost het ongeveer en heeft er iemand ervaring met een lange busreis in Turkije? (Alleen, aangezien ik dat ook ben)
    Of is het verstandiger om te gaan vliegen? (Ik weet wel dat ik dan duurder uit ben en eerst een tussenstop heb in Istanbul.)

zad75455
    Bijdrager

Pamukale bus doet dat kost ca, Tl 60 enkele reis,

Ihlamur
    Bijdrager

Bussen is heel goed te doen. Ook voor vrouwen alleen. Juist heel veel vrouwen reizen alleen. Gaan naar hun dorp of naar familie in een andere stad en de mannen kunnen niet mee omdat ze moeten werken.
    Bussen vertrekken vanaf Antalya Otogar en op meerdere plaatsen zijn er ophaalshuttles. Dat weten ze wel op de ticketburautjes of je laat iemand bellen naar de terminal in Antalya vanwaar ze ophalen.
    Uitstappen mag vaak ook dicht bij je locatie. Vraag dat ook even na, je hoeft niet mee tot het eindpunt als jouw locatie eerder op de route ligt. Is dat voor een X aantal km is je ticket zelfs goedkoper.

Bij de meeste reisbureautjes waar je ‘bilet’ ziet staan kan je allerlei tickets kopen, zowel voor bus als vliegtuig.
    Heb je een creditcard kan het ook via een ticketsite zoals deze :http://www.neredennereye.com/bus-ticket/
    Als je iemand hebt die dat doen wil voor je ben je 5 lira per ticket goedkoper uit. Je krijgt dan een smsje waarmee je instapt. Vertrouw je dat niet koop hem dan zelf bij een bureautje een paar dagen van te voren. Je krijgt iig een print.

Op die site kan je voor de lol eens kijken hoe het werkt. Als je zeker bent van je terugreis op die datum kan je er ook voor kiezen een retourtje te kopen. Hoef je er maar 1x achteraan.

remaxtransfer
    Bijdrager

U moet een busrit van 5 uur maken tussen de luchthaven van Antalya en Bodrum. U kunt vanuit Istanbul met het vliegtuig naar de luchthaven van Bodrum gaan. U kunt elk uur een transferservice van de luchthaven naar Antalya, Alanya, Kemer, Manavgat en de nabijgelegen gebieden krijgen. U kunt hiervoor een reservering maken of contact opnemen met onze klantenservice. Als je een transferservice naar het hotel in Antalya wilt, bezoek dan http://www.remaxtransfer.com/en.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.