login: wachtwoord: [wachtwoord kwijt - registreren]

Je moet ingelogd zijn om berichten te plaatsen
Forums doorzoeken:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Gebruik van wildcard:
*  komt overeen met willekeurig aantal karakters    %  Komt overeen met precies één karakter

Gazipasa boekbaar voor 2012

GebruikerBericht

12:43
20 november 2011

Klaske

1

Goed nieuws! Ik ben wel benieuwd naar de prijzen; liggen ze (veel) hoger dan de vluchten naar Antalya?

17:08
29 november 2011

Udo

2

Op gaziapasareizen.nl staat het één en ander over vliegen naar gazipasa

16:25
4 december 2011

Angela

3

@ Udo, deze site bestaat niet. Helaas

21:06
4 december 2011

Udo

4

excuus

het is natuurlijk gazipasareizen.nl

16:47
9 december 2011

muratje

5

Ik krijg net een e-mail van Corendon dat ze nu ook vluchten naar Gazipasa aanbieden.

Just my 2 cents :)

21:48
11 december 2011

natasja

6

Vanaf welke datum is de eerste vlucht beschikbaar? Is echt een verademing als je in Alanya moet zijn scheelt echt zoveel tijd.

23:09
11 december 2011

jschoonh

7

Ik vind Gazipasa (voor ons) wat over gewaardeerd. Als de prijzen zoals dit jaar worden, zijn echte prijs krakers (nog) niet mogelijk. Bovendien heeft Antalya een uitstekend park en fly service en we rijden daar 1 1/2 uur op. Gazipasa is 30 minuten rijden lees ik overal maar met transfer's waar verschillende hotels worden aangedaan gaat dat niet lukken. Met de auto klopt dat wel. Maar uiteindelijk scheelt het ons gemiddeld 2 x per jaar 2 x één uur reistijd. Aan de andere kant vliegen we b.v komende week voor € 89,– pp en wordt er vanaf Gazipasa helemaal niet gevlogen. En het lijkt erop dat je b.v bij Transavia een retour boekt met een maximale duur van 29 dagen en wij boeken altijd enkeltjes.

19:57
27 januari 2012

keesy

8

Inderdaad tot op heden nog niet ideaal,dat duurt dus nog even. Vaak had je ook nog een tussenstop in Bodrum. Ik zag van de week dat de nieuwe weg achterlangs tussen Gazipasa en Demirtas al een heel eind klaar is. Scheelt in ieder geval weer een heel stuk levensgevaarlijke kustweg.

About the Nederlanders in Turkije Forum

Forum Tijdzone: Europe/Amsterdam

Meeste gebruikers online ooit: 40

Momenteel online:
12 Gasten

Momenteel op deze pagina: Onderwerp:
1 Gast

Forum statistieken:

Groepen: 2
Forums: 16
Onderwerpen: 474

Lidmaatschap: